Jeg tror at Mikkel fra Specialhosting/MC Solutions kan give dig et godt tilbud.
Jeg kan i hvert fald varmt anbefale ham.
Hejsa Martin og tak for anbefalingen :)
Desværre var den lidt spildt her fordi Secia har meldt ud at fordi vi kommer fra Skive ligesom de selv, og har mere erfaring end de, vil de ikke handle med os. Men det må de jo selv om :)
Mange tak for tilbudende allesammen, både her og på mail. Vi kigger på de tilbud vi har fået og vender tilbage senere :)
Er der flere derude der har et tilbud er i selvfølelige velkommen til at skrive.
Mikkel Mikjær Christensen:
Martin van de Belt:
Jeg tror at Mikkel fra Specialhosting/MC Solutions kan give dig et godt tilbud.
Jeg kan i hvert fald varmt anbefale ham.
Hejsa Martin og tak for anbefalingen :)
Desværre var den lidt spildt her fordi Secia har meldt ud at fordi vi kommer fra Skive ligesom de selv, og har mere erfaring end de, vil de ikke handle med os. Men det må de jo selv om :)
Uden at lave et stort nummer ud af det, så vil jeg blot sige, at vi på intet tidspunkt har meldt ud vi ikke vil have noget med jer, at gøre fordi I er fra Skive og/eller har mere erfaring end os. Vi har blot meldt ud flere gange, at vi ikke ønsker et samarbejde med jer. Den beslutning er taget ud fra den måde vi følte os behandlet, efter vores telefonsamtale. Vi respekterer jer fuldt ud og håber I også kan respektere vores beslutning og i fremtiden ikke vil komme med lignende udtalelser.
Uden at lave et stort nummer ud af det vil jeg blot sige at vi på intet tidspunkt har meldt ud vi ikke vil have noget at gøre med jer pga. i er fra Skive og eller har mere erfaring end os, vi har blot meldt ud flere gange vi ikke ønsker et samarbejde med jer. Den beslutning er taget ud fra den måde vi følte os behandlet efter vores telefon samtale. Vi respektere jer fuldt ud og håber i også kan respektere vores beslutning, og lade være med at komme med sådanne udtalelser i fremtiden.
Umh ... så lad være med at gøre et stort nummer ud af det. Vi har ikke behandlet jer på nogen særlig måde, vi står totalt uforstående overfor jeres udmelding som jeg også gav udtryk for her. Vi kan selvfølgelig respektere jeres holdning, det er vi ligesom nødt til. Men derfra og til at forstå den er dælme langt.
Hvis i har fået nogen særbehandling er den nærmere positiv end negativ så den udmeldig kan jeg ikke tage seriøst.
Udover det handlede vores første henvendelse til jer om at vi ville hyre jer til at lave grafik for os, så da i i sin tid bad os forsvinde (på vores dejlige Skibonitiske modersmål af en accent) var vi sådan set potentielle kunder. To bad :)