Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er billigst (webshop)?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvad er billigst rent vedligeholdelses mæssigt. Her tænker jeg på de færdige webshops man kan købe til omkring 400 kr pr. måned.

Så er der jo muligheden for at få nogle til at lave en webshop til en, men hvad koster det pr. måned?

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:46

Det billigste er absolut at benytte en webshop uden abonnement, som du selv hoster. Her sparer du det månedlige abonnement som f.eks. DanDomain og Scannet forlanger, og skal kun betale for en betalingsløsning (f.eks. epay.dk). Her kan du få en webshop helt ned til kr. 200 om mdr. - se f.eks. www.maggaz.dk, www.lebecksko.dk (under opbyggelse). Disse systemer er bygget op i Joomla (open source) - hvis du vil vide mere er du meget velkommen til at skrive igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02

Hos secia sælger vi en webshop for 10.000 kr eksl. moms, som er et engangsbeløb. Dertil kommer selvfølgelig udgifter PBS og hosting. Du er velkommen til at skrive en uforpligtende e-mail eller ringe. Du finder vores kontakt oplysninger her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34

Hej

Jeg kan varmt anbefale DanDomain, du kan evt. prøve en fullversion gratis i 30 dage.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:48

Hvad der er billigst? Hvad er dine krav?

En hostet webshop til 300 kr pr måned vil være billigst hvis du ikke skal have specialsyet din løsning.

Hvis du skal have specialsyet din løsning, så kan det hurtigt løbe op med timerne.

Så du skal mere vurdere hvad du har brug for og hvad der findes på markedet. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)