|
Min spritnye Dell-computer skal have ny harddisk i morgen HJÆLP!!! P.S. Det er outlook 2007
Hilsen Thomas A |
Exportere dem til en .ppt fil. Brug hjælp funktionen i outlook.
Debat
|
Min spritnye Dell-computer skal have ny harddisk i morgen HJÆLP!!! P.S. Det er outlook 2007
Hilsen Thomas A |
|
Exportere dem til en .ppt fil. Brug hjælp funktionen i outlook. |
|
Hej Remy Sagen er at jeg ikke "tør" at åbne hjælpfilen. Det vil formentlig tage et par timer. P.t. er det kun mit internet der fungerer nogenlunde normalt. ppt? - kan kun finde noget der hedder *.pst - er det det samme? /Thomas
|
|
Det kan godt være den heder .pst. Det er længe siden jeg selv har haft brug for det. |
Så har du vist ikke prøvet at købe en Dell. Verdens mest stabile pc'er prøver lige at lave en test med det der pst! /Thomas |
|
Det ser ud til det fungerer. Tak for hjælpen |
|
Jeg har faktisk 2 Dell computer. XPS de køre fint men har også sat SSD harddiske i. |
|
|
Torben Koch - www.SUMOstudio.dk
|
Og så er der den ultranemme løsning. Søge efter en fil der hedder outlook.pst, og som somregel fylder en del. Den fil kopiere man så bare til et sikkert sted. Når outlook er installeret påny, så kan der importeres jf. vejledningen fra denne fil, eller man kan overskrive den ny oprettede outlook.pst fil.
Har virket for mig flere gange |