Kunder og samarbejdspartnere vil i slutningen af næste uge modtage invitation til vores Grand Opening Reception d. 12/9 fra kl. 14:00 - 24:00.
OBS: Hvis nogle af jer har skiftet postadresse eller virksomhedsoplysninger siden vi talte sammen sidst, så giv mig endelig en melding. I skulle jo nødig gå glip af invitationen;-)
Tillykke med de nye lokaler og business sammensmeltningen.
Undrer mig dog lidt... jeg har altid set dig lidt som en københavner bydreng, hvordan vil du klare dig i Jylland? Og skal man ikke op derovre kl. 15:30 for at malke køer?
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Fed hjemmeside. Lige af nysgerrighed: jeg har aldrig får set det med et klippekort, er der mange der benytter sig af det?
Tak skal du have, Torben.
Indtil for et par uger siden, har kunder der løbende skulle have lavet mindre opgaver benyttet sig af månedsabonnementet "Ad Libitum" hos mig. Det var til stor glæde for kunderne, men da jeg jo er begrænset af min egen mulige arbejdstid, blev månedsabonnementerne for tidskrævende for mig.
Klippekort/mængderabat og lignende tilbud til de trofaste kunder er meget udbredt i konsulentbranchen, selvom de færreste dog skilter med det. Ofte vælger en kunde først klippekort eller abonnementsaftale efter at have fået leveret den første løsning; således har de garanti for kvalitetsniveau og service. Så ja, "rabat for trofasthed" er meget benyttet, idet fordelelene er åbenlyse for begge parter.