Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame krus med eget logo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger navn på et firma der kan levere biliige kvalitets reklame krus. Jeg har fundet et sted men de vil have 33,95 ex moms pr. krus.. det synes jeg er lige i overkanten. Det skal helst være med hurtig levering. Venligst Christina
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 14:39

Prøv http://www.reklamekrus.dk

Ellers vil den billigste løsning være, at importere fra asien. Her er prisen LANGT under den danske.

Fra Køge
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:51

hvor mange skal du havde lavet

folie, print på krus, kreditkortholder, kuglepenne, pengeclips med valgfri gravering 10 % til amino'er skriv amino i beskedfeltet www.1-design.dk

Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 14:57
Jeg regner med en ca. 100 stk. Sort krus med 2 farvet tryk Venligst Christina
Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 15:00
Tak Rasmus. Har været inde og tjekke den side ud.. problemet er at der er ca. 5-7 uger leverigstid på. Men hvordan finder man lige ud af at få imopteret fra asien, man må vel bruge en eller anden form for udbyder her i DK eller hvad? Venligst Christina
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 15:09

Kig på nedenstående link:

http://www.globalsources.com/gsol/GeneralManager?search_what=1&action=GetPoint&action=DoFreeTextSearch&prodNo=20&sppNo=20&type=new&catalog_id=2000000003844&loc=t&article_search=off&point_search=on&product_search=on&point_id=3000000149681&query=cup&page=search%2FProductSearchResults&supplier_search=off&AGG=N

Selve kommunikationen foregår via e-mail, og resultatet fejler bestemt ikke noget. Der er nok leverandører, at vælge imellem.

Vil tro de kan laves til 0,50 cent eller deromkring.

Fra Køge
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:55

har kun hvide Sad

folie, print på krus, kreditkortholder, kuglepenne, pengeclips med valgfri gravering 10 % til amino'er skriv amino i beskedfeltet www.1-design.dk

Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 17:01

Nu har jeg fået undersøgt hvor og hvem der er billigst til at lave disse krus.

Men jeg siger mange tak til jer alle for de gode råd.

:o)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)