Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejningsejendom

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

En kammerat og mig er ved at se på en udlejningsejendom som vi har planer om at købe..

Vi skal begge 2 låne pengene til det.. Men hvordan er det smartest at gøre det hele med lån og det hele..??

Venlig Hilsen Dennis Pedersen

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 22:47

Du bliver nok nødt til at uddybe, hvad du egentlig spørger om

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:50

Han spørger om hvilke låneformer der kunne være interessante....

Jeg ved dog desværre ikke noget om det Dennis  

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 22:57

ok, var lidt usikker på hvad der lå i "det hele".

Men det er vel at nappe så meget som muligt i kreditforeningen, og resten gennem det billigste banklån.

Hvis du tror på stigende renter, så tag fast forrentet, tror du på faldende, så tag flex. Hvis du vil ud i konverteringer, er det nok lidt mere kompliceret.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:04

Opret et firma i udlandet som optager et billig lån. Din virksomhed i udlandt låner så pengende til din Danske virksomhed til en så høj rente at du får et lille overskud/underskud.

Det ville være mit forslag.. Big Smile

Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 00:32

Ok.. Men skal vi låne pengene sammen eller skal vi låne dem hver for sig privat og så oprette et I/S som vi tager pengene til at afdrage med.. Det er lidt mere sådan noget jeg spørger om.. Vil have det på den måde hvor vi kan få det største fradag--

Så spørger sådan set om alt med hvordan det er nemmest og smartest at gøre det hele når man er 2 personer som skal købe noget sammen

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 16:20

I kan købe det sammen som privatpersoner, eller oprette selskab der køber, forvent krav om kaution.

Remy´s løsning med det udenlandske selskab lyder lidt nemmere end det er.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:40

Hvad type ejendom er det? Hvis det er beboelses ejendom kan jeg anbefale i køber den med hensigt i at bo i den selv og fåm 80% realkredit lån og 20% banklån. Da banklån er dyrere. Man kan tillade sig at gøre det med et par lejligheder uden at realinstituterne stiller spørgsmålstegn ved det om det er til en selv eller med formål at leje ud. et specifikt bank lån kan jeg ikke komme med da det efter min mening afhænger af om det er en lejlighed til 400.000 eller en lager ejendom til 5 millioner.

Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 17:43

Det er en udlejningsejendom til beboelse.. Den koster 3mil og er med 7 lejligheder.. Så det er jo nok nødvendigt at oprette et selskab og så købe den der igennem..

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:50
Ja det lyder det til. Har i sparet penge op til udbetaling eller andet?
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)