Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af Webshop - Pakkeløsning!?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere.

Jeg har netop startet min egen virksomhed og er igang med alle forberedelserne.

Da min handel foregår via internettet må man sige at det er ret vigtigt at vælge den "rigtige" webshop.

Jeg har sat 6000 af i budgettet til oprettelse og drift af webshoppen. Jeg har guidet mig rundt på forskellige websites og set hvad de kan tilbyde men kan ikke rigtig skille møg fra skidt. Har i nogle erfaringer?

Jeg ønsker et system der kan udsende en automatisk faktura både til kunden og til min egen bogføring.

Virksomheden er en lille sag der ikke forventes at have et overskud på mere end 50.000. Jeg ønsker en simpel og meget overskuelig side. Jeg har teknisk snilde for PC'ere (dog ikke programmør ;))

Hvad kan i anbefale?

Anders Hasselstrøm Hansen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:24

Alene PBS + betalingsgateway + webhotel spiser dine 6000 kr for det første år også mangler du stadig webshoppen, design og tilpasning.

Så jeg vil nok anbefale at du overvejer dit budget.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:48

Hej Hasselstrøm.

Som Ronnikc skriver er det ikke altid billigt og 6000 kr er for lidt til en god shop der er nem at gå til....

Send mig en pm og jeg sender et godt tilbud til dig på en færdig shop, lige til at gå til..

mvh   Geeked

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

Du kan tage kontakt til os fra Secia.dk vi kan tilbyde en webshop for 10000 kr eksl. moms og eksl. PBS. Du kan finde kontaktoplysninger på vores kontakt side. Du er mere end velkommen til at send en e-mail eller ringe til os.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 09:44

Vi ville kunne hjælpe dig for i omegnen af det dobbelte af dit budget (ca. 13.500kr alt inklusiv første år og ca. 3.500 i de efterfølgende år.)

Du kan se mere her

Hvis du gerne vil høre mere kan jeg fanges på psj@taketwo.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:59

Min Scannet-shop koster ca. 460 kr + moms/md. Det er incl. PBS-betalingsmodul og modul til udsendelse af nyhedsbreve, og den fungerer fint for mig. Du kan få en gratis på prøve i 14 dage, og så kan du jo se, om den passer til dit behov.

Jeg synes, den er meget let at gå til, og du kan selv sætte den op - det kræver ikke den store tekniske indsigt, og når der er problemer er der en god support.

Du kan også prøve andre standardløsninger, fx dandomain eller andre.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)