Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Web Programmør Søges Til Seriøst Projekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en html/css/php/mysql/javascript eller flash programmør til at lave en chat community hjemmeside som jeg regner med vil blive lige så populær som arto.

Jeg har lavet et billede af hjemmesiden så den kan laves ud fra billedet og jeg regner med vi kan skabe et stabilt sammenarbejde, skriv over pm hvis du er interesseret, vi kan tale om det og diskuter og lige planer sammen, på forhånd tak :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:24

Bare for at skyde din ide i sænk inden du spilder alt for meget tid så kan du glemme _alt_ om at udkonkurrere Arto med et stykke software som er lappet sammen af en eller anden tilfældig programmør der arbejder gratis. Der er lagt _rigtig_ mange penge i en side som Arto, derudover beskriver man ikke websites ved hjælp af "tegninger" ... men ved hjælp af kravsspecifikationer.

Det lyder som om du ville have godt af at læse:

http://mc-solutions.dk/Hvordan skrives en god kravspecifikation.html 

Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:28

Jeg har ikke tænkt mig at udkonkurrer arto, fortalte bare jeg ville prøve at opnå lige så mange bruger som arto.

Hjemmesiden jeg er igang med har ikke noget med arto at gøre. 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:29

Okay - du vil gerne have udviklet et godt community gratis? Jeg kunne da også godt tænke mig en rød Ferrari.

Hvad har du tænkt dig at give til gengæld? Har du et budget for projektet (kræver jo en del til markedsføring) og har du konkrete mål for din succes?

// Jesper Skov

Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:19

Jeg ville gerne lave en side like arto.
kontakt mig på info@gnoz.dk

For bruger ikke amino normalt men så lige din tråd. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)