Hvordan rengør du den, skyller du den igennem eller skiller, vasker, smør og samler du den igen.
Dunke, prøv at ringe til Peder Poulsgaard http://web-ice.dk Tlf: 5194 5119 han kan henvise dig til hvor du køber dunke, jeg har fået kontakten fra ham en gang, men har fået slettet mailen så jeg skal selv have fat i ham igen.
Jeg gemmer dine oplysninger hvis der er nogen der spørg efter slushice eller andet på sjælland.
Ligeså snart maskinen er kommet retur fra en kunde bliver den skilt af, rengjort og smurt. Hver gang! Alt andet mener jeg ikke er forsvarligt hygiejnisk, selvom kunderne (de fleste) er flinke til at holde den pæn og tit også gør den flot ren inden er man jo nødt til at garantere for at maskinen er 100% i orden til den næste kunde som skal leje den.
Prisen er dog uden levering af slush ice maskinen, det er kun for leje af selve maskinen (400,- + moms) og uden startpakke. Saft købes ved siden af (24,- pr. liter + moms.). :-)
Men du er altid meget velkommen til at give mit nummer videre hvis du bliver forespurgt på sjælland vedr. en slush ice leverancer. På forhånd tak og jeg skal naturligvis sørge for samme gestus retur hvis jeg bliver forespurgt på Fyns land. :-)
Ligeså snart maskinen er kommet retur fra en kunde bliver den skilt af, rengjort og smurt. Hver gang! Alt andet mener jeg ikke er forsvarligt hygiejnisk, selvom kunderne (de fleste) er flinke til at holde den pæn og tit også gør den flot ren inden er man jo nødt til at garantere for at maskinen er 100% i orden til den næste kunde som skal leje den.
Jeg er helt enig, jeg gør det på samme måde.
honslow:
Prisen er dog uden levering af slush ice maskinen, det er kun for leje af selve maskinen (400,- + moms) og uden startpakke. Saft købes ved siden af (24,- pr. liter + moms.). :-)
Jeg tager kr. 700 (incl.moms) leveret i Svndborg kommune og uden for ryger der kr. 200 oven i, i levering. dette er dog med 2 * 10 liter blandet saft. Billiger syndes jeg ikke det kan gøres hvis jeg skal have noget for at rengøre dem.
Jeg gemmer også dit nummer så kan vi håbe der ryger nogle henvisninger over vandet.