Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesider projekter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en til at lave flere hjemmesider for mig.

1. En hjemmeside jeg allerede har, men hvor der skal laves indkøbskurv, gøres klar til fribetaling, og sættes en kontaktfomular og så skal der være et lille billede slide show på forsiden.

2. 2 hjemmesider som skal laves på helt samme måde, blot med få forskelle. der skal være debatforum, et system hvor man kan se nogle ting og bestille, som så bliver sendt videre til en anden. evt. også et lille slide show på forsiden og andre småting.

3. 3 hjemmesider igen med samme system, hvor når man kontakter os skal man udfylde nogle punkter som så bliver sendt til os. og så skal der være hvor man kan købe nogle ting.

Desuden skal alle hjemmesider være med cms system så jeg selv kan rette alt. De skal være i et flot proffessionelt design, og de skal være google optimeret og også så jeg selv kan gå ind i html og rette til og sådan. og så skal der selvfølgelig være kontakteformulare på alle siderne.

dvs. 1 side der skal optimere og 5helt nye sider som skal laves.

Jeg vil meget gerne bede om et tilbud på dette samt se nogle tidligere referencer.

på forhånd tak.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:51

ksl:

Hej.

Jeg søger en til at lave flere hjemmesider for mig.

1. En hjemmeside jeg allerede har, men hvor der skal laves indkøbskurv, gøres klar til fribetaling, og sættes en kontaktfomular og så skal der være et lille billede slide show på forsiden.

Det koster 6.500,- og så får du siden lagt over i CMS samtidig med.

ksl:

2. 2 hjemmesider som skal laves på helt samme måde, blot med få forskelle. der skal være debatforum, et system hvor man kan se nogle ting og bestille, som så bliver sendt videre til en anden. evt. også et lille slide show på forsiden og andre småting.

Det koster 8.500,- for grundsystemet incl. design, debatforum koster yderligere 4.999,- dit bestillingssystem skal lige specificeres lidt men jeg mener det kan klare for 2.500,-excl. dankort betaling.

ksl:

3. 3 hjemmesider igen med samme system, hvor når man kontakter os skal man udfylde nogle punkter som så bliver sendt til os. og så skal der være hvor man kan købe nogle ting.

Det bliver det samme som den ovenstående.

ksl:

Desuden skal alle hjemmesider være med cms system så jeg selv kan rette alt. De skal være i et flot proffessionelt design, og de skal være google optimeret og også så jeg selv kan gå ind i html og rette til og sådan. og så skal der selvfølgelig være kontakteformulare på alle siderne.

dvs. 1 side der skal optimere og 5helt nye sider som skal laves.

Jeg vil meget gerne bede om et tilbud på dette samt se nogle tidligere referencer.

http://mcsweb.dk/ref/

Hiv fat i mig på 70 220 627, jeg er på kontoret et par timer endnu :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:03

Der hvor der er webshopdel = 2750 kr x moms

Uden webshop = 2000kr x moms 

Med forums osv. (ikke ekstra pris for dette, gælder også evt. nyhedsbreve mm. Det tager nemlig kun 2min at installere)

Selvfølgelig i CMS  Smile 

Ja - Det er nok DKs billigste priser Yes

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)