De kommer fra al reklamen der er lavet :) Jeg retter lige teksten på forsiden, så den ser mere overskuelig ud .. |
Jeg må nok indrømme at jeg ikke er en potentiel kunde, men min kritik af jeres shop går dog ej heller så meget på det indholdsmæssige, men i stedet på nogle basale webshop-"ting."
1) Jeg vil med 99% sikkerhed aldrig handle i en shop som er baseret på oscommerce...I hvert fald ikke hvor det så tydeligt skinner igennem. Jeg mener personligt at osc, siger noget om at indehaverne kun satser på shoppen som en hobby og at kvalitet og service derfor også kun er mellem-god. Så mit forslag må være at I inden længe får et lidt mere unikt design.
2) En webshop uden dankortsbetaling...? NEJ!!! Det holder simpelthen ikke. Hvis I ikke har råd til at betale for dankort gennem PBS, ja så bør I nok overveje om det i det hele taget er sliddet værd!
3) Reklame for andre produkter/firmaer på jeres shop?? Jeg synes jeg så en reklame for Ecco eller noget i den stil. Det duer altså simpelthen heller ikke for mig. Dette fortæller mig igen noget om seriøsiteten....og at I måske går lidt på kompromis.
Well...just my 5 cents. Held og lykke med shoppen.
Venlig hilsen,
Kasper
Hej Kasper
Tusind tak for kritikken, det er fint du er "lige på og hård" :)
Jeg har dog nogle få spørgsmål og kommentarer, så de kommer lige med på vejen ;)
1) OsC sælges f.eks. hos Surftown til 250 kr om måneden (ex på hjemmeside derfra: www.missmartins.dk ) - Kan ikke se hvorfor det så er mere proffesionelt feks at købe hos dandomain som har nogenlunde samme priser?
2) Vi arbejder på det .. :)
3) Reklame er fjernet !