Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO venlig ASP.NET blogsoftware?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal integrere noget blogsoftware på vores site. Sitet er skreveti asp.net, og vil derfor have en blog out of the box, som kan fungere sammen med vores eksisterende site og hosting løsning.

Any ideas om en god SEO venlig ASP.NET blog?

/Greyzone

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:55

Jeg lytter lige med her.

Vil dog gætte på at du ender med en Wordpress installation på et subdomain hos en anden host (linux kører wordpress bedst), hvis det skal være en vel søgemaskineoptimeret blog. Men lytter som sagt med - man kan jo altid blive klogere.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:59

Windows kan også køre PHP.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:08

Det er rigtigt, Mikkel.

Går ud fra at du tænker på kommentaren, "linux kører wordpress bedst" ?

Pointen er netop at linux kører wordpress bedst - ikke at windows ikke kan køre wordpress.

Så i relation til dette denne post fra Joost de Valk den anden dag: http://yoast.com/wordpress-26-windows-hosting-issue/

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:11

AndersSaugstrup:

Nej det var nu egentlig til trådstarter :)

Der er ingen grund til at genopfinde den dybe tallerken, og der er ingen grund til at "vælge" noget så simpelt som et skriftsprog. Vi har f.eks. både Ruby on Rails, Perl, Python, Php og .NET på de samme servere ... og det kører fint :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56

Mikkel Mikjær Christensen:

AndersSaugstrup:

Nej det var nu egentlig til trådstarter :)

Der er ingen grund til at genopfinde den dybe tallerken, og der er ingen grund til at "vælge" noget så simpelt som et skriftsprog. Vi har f.eks. både Ruby on Rails, Perl, Python, Php og .NET på de samme servere ... og det kører fint :)

Enig. Og jeg mener da heller ikke at jeg har givet udtryk for at skulle opfinde en dyb tallerken. Jeg er bare bundet af min hostløsning som er i asp.net og kan derfor ikke være wordpress jeg skal bruge.
Jeg er selv meget glad for wordpress, og ved hvor god den er til søgemaskinerne, og jeg har selv brugt den flere gange ved andre lejligheder. Jeg skal endda til at bruge den til et andet projekt også, MEN. Her søger jeg en asp.net seo venlig blog :) Any ideas?

Jeg hørte om et dansk projekt en gang? Husker ikke navnet på det.

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:43

> Jeg hørte om et dansk projekt en gang? Husker ikke navnet på det. 

Det må næsten være BlogEngine.NET - http://www.dotnetblogengine.net/page/features.aspx - det kører i hvertfald på .NET-platformen

Det er XHTML compliant, og så vidt jeg husker laver den også søgemaskine-venlige URL'er (links)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)