Hej Ken Det tror jeg nok jeg har fundet løsningen på for min knægt på 15 år sender vel mellem 300 og 500 sms hver eneste dag og han modtager ligeså mange |
Nyt Teleselskab............?
|
|
Jeg personligt sender vel 300 til 500 sms på en måned så lige i under kanten til det kan betale sig for mig at have fri sms
Nå men vil gerne have tråden tilbage til mit oplæg!
Hvorfor er der ingen Aminoer der kan tør vil tage kampen op og få del i de 880 millioner kr for den sidste del af 2005?
|
Venligst
René Buch
For mit vedkommende: 1. Ved ikke hvordan et teleselskab fungerer rent teknisk (men det kan væl læres) 2. Kapital |
|
Venligst
René Buch
Hey Korntrold Hvis du skal starte et mobilselskab så tag udgangspunkt i fremtiden. One Way Calls - ja det lyder sygt, men det er sandt. Du ringer op og kan ikke høre ham du snakker med, tilgengæld koster det halvt så lidt for forbrugeren.
Faktisk er der ved at blive lavet specielle mobiltelefoner til formålet!
Mvh
IK
|
Blogger & Tekstforfatter
Hej IK Nej jeg har ingen planer om at starte et teleselskab det er langt udenfor mit område, er bare nysgerrig omkring dette felt så jeg gerne deltager dialog og opfordrer til handling på dette felt.
Eks. har jeg lige siddet og kigget lidt priser rundt omkring og lavet en lille gennemgang af priserne.
priserne er på følgende områder
SMS 16 øre hos Unotel - højeste 75 øre hos TDC mobiltid
MMS 199 øre hos CBB - højeste 300 øre hos Debitelsolo
Minutpris 49 øre hos M1 prisbasker - højeste hos 260 øre hos TDC mobiltid
Opkaldsafgift 25 øre hos CBB, Sonofon selvhenter, Tele2, Telmore, TulipM, Unotel - højeste 50 øre hos Debitelsolo, M1 prisbasker, TDC Mobiltid
|
Venligst
René Buch
Det lyder rimelig specielt! |
|
Venligst
René Buch