Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Teleselskab............?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken

Det tror jeg nok jeg har fundet løsningen på for min knægt på 15 år sender vel mellem 300 og 500 sms hver eneste dag og han modtager ligeså mange

Venligst

René Buch

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 02:56
Føj da, det vækker minder om den gang man måtte slippe omkring en krone for en sms ;)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:39
Personligt sender jeg 3.000-5.000 SMS om måneden. Mobilen er et fantastisk stykke (værk)-/(lege)tøj
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 12:13

Jeg personligt sender vel 300 til 500 sms på en måned

så lige i under kanten til det kan betale sig for mig at have fri sms

Nå men vil gerne have tråden tilbage til mit oplæg!

Hvorfor er der ingen Aminoer der kan tør vil tage kampen op og få del i de 880 millioner kr for den sidste del af 2005?

Er det for teknisk svært? For store krav til kapital? Har lige set endnu et ny tele selskab de hdder M1. eller er Aminoér bare ikke tele folk *S*

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:12
Dato: 4/13/2006 12:12:57 PM
Forfatter: korntrold

Jeg personligt sender vel 300 til 500 sms på en måned

så lige i under kanten til det kan betale sig for mig at have fri sms

Nå men vil gerne have tråden tilbage til mit oplæg!

Hvorfor er der ingen Aminoer der kan tør vil tage kampen op og få del i de 880 millioner kr for den sidste del af 2005?

Er det for teknisk svært? For store krav til kapital? Har lige set endnu et ny tele selskab de hdder M1. eller er Aminoér bare ikke tele folk *S*

For mit vedkommende:

1. Ved ikke hvordan et teleselskab fungerer rent teknisk (men det kan væl læres)

2. Kapital
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 19:03

Dato: 4/13/2006 6:11:55 PM Forfatter: DJB 

For mit vedkommende: 1. Ved ikke hvordan et teleselskab fungerer rent teknisk (men det kan væl læres)
2. Kapital

Ser du er din viden omkring et forretningsområde lille, så er det jo bare at læse, lære, lytte, spørge, se, fortælle om det du vil opdateres omkring.

Når du så besider alt den vide du har brug for til dette forretningsområde, så er det bare at lave en forretnngsplan og gøre det ORDENLIGT.

Herefter er du klar til at søge kapital og er din indgangs vinkel den rette, så får du den kapitalt du har behov for - ret hurtigt vil jeg tro - for der ligger kæmpe muligheder i tele tjenesterne.

Jeg ved med mig selv at det ikke er et område jeg vil ind på, men finder det så intersant at jeg godt vil kigge med fra siden

Venligst

René Buch

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 19:25

Hey Korntrold

Hvis du skal starte et mobilselskab så tag udgangspunkt i fremtiden. One Way Calls - ja det lyder sygt, men det er sandt. Du ringer op og kan ikke høre ham du snakker med, tilgengæld koster det halvt så lidt for forbrugeren.
Faktisk er der ved at blive lavet specielle mobiltelefoner til formålet!

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 19:41

Hej IK

Nej jeg har ingen planer om at starte et teleselskab det er langt udenfor mit område, er bare nysgerrig omkring dette felt så jeg gerne deltager dialog og opfordrer til handling på dette felt.

Eks. har jeg lige siddet og kigget lidt priser rundt omkring og lavet en lille gennemgang af priserne.

priserne er  på følgende områder

SMS 16 øre hos Unotel - højeste 75 øre hos TDC mobiltid

MMS 199 øre hos CBB - højeste 300 øre hos Debitelsolo

Minutpris 49 øre hos M1 prisbasker - højeste hos 260 øre hos TDC mobiltid

Opkaldsafgift 25 øre hos CBB, Sonofon selvhenter, Tele2, Telmore, TulipM, Unotel - højeste 50 øre hos Debitelsolo, M1 prisbasker, TDC Mobiltid

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 19:46
Dato: 4/13/2006 7:25:05 PM
Forfatter: Idé Kongen

Hey Korntrold

Hvis du skal starte et mobilselskab så tag udgangspunkt i fremtiden. One Way Calls - ja det lyder sygt, men det er sandt. Du ringer op og kan ikke høre ham du snakker med, tilgengæld koster det halvt så lidt for forbrugeren.

Mvh

IK

Det lyder rimelig specielt!
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 19:55
Dato: 4/13/2006 7:25:05 PM Forfatter: Idé Kongen
Må da være en forsinket aprisnar?

dog ville det ikke komme bag på mig med alle de skøre påfund der rundt om i verden, men jeg ser dog en mulig udvej af dette, have to af den type telefoner så skulle den være klaret *GGGG*

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)