Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Teleselskab............?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting der har vækket min undren er følgende: 

På denne vildt inspirerede side som Amino nu en gang er, at ingen så vidt jeg ved har fundet tid eller kræfter til at overveje, at rykke ind på de enorme telemarkeder der findes i dag. Ja der er mange der tager sig af host, server, webdesign og meget mere, men ingen har tænkt på at få del i de 880.000.000,00 kroner der blev sendt SMS for i sidste halvdel af 2005, altså 880 millioner kroner på bare et halvt år. Eksperterne siger alle at forbruget af SMS forsat vil stige, i den omtalte periode har hver mobil i DK sendt 6 sms om dagen og det med 3,8 millioner der bruger sms systemet, ud af de 4,4 million dansker der har en mobil.

Det nyeste tele selskab jeg har kendskab til er Unotel i Skanderborg, som jeg selv benytter mig af grundet deres ret så holdbare pris politik. I den tid jeg har benyttet dem (siden den 29. Nov. 2004) er der komme følgende tillægs muligheder for mig som kunde. Alt køb hos dem er via nettet.

IP-telefoni pr. 1. feb. 2006

3G telefoni den 7. Nov. 2005

Pris nedsættelse den 1. 7. 2005

Fri sms for 89,- 18. Maj 2005

Fordobling af bredbåndshastigheden 18. Maj 2005

WebSms den 5. Jan. 2005

Så er det bare jeg går og undre mig over er hvorfor dælen der ikke er en Amino der siger, TDC de skal ud af mobil Danmark og kommer med et selskab der sparker røv (undskyld udtrykket), ved i hvad TDC tager for en eneste sms med taletidskort?

75 ØRE PR STK

Det er rent tyveri, når eks. min udbyder tager sølle 16 øre for helt det samme produkt og endda på samme telenet. Læs evt. mere på www.unotel.dk

Ps: Jeg får intet ud af denne anbefaling!

Lige et par kilde link:

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=2874104

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=3974938

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=3907892

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:48
Den samme tanke har selv strejfet mit sind.
Man ser jo også nye teleselskaber springe frem over det hele lige for tiden..

Men det er da nogle fede facts du smider på bordet må man sige. Jeg vidste godt at omfanget af forbruget indenfor telesektoren var stor, men vidste ikke lige det var så stort - men det kan jo ej næppe heller være en forhindring for at starte et teleselskab

Den eneste forhindring i mit tilfælde må være, at jeg ikke præcis ved hvad det indebærer at skulle have et teleselskab? Altsæ rent teknisk ved jeg ikke hvordan det hænger sammen.

Men det er der m�ske nogle herinde der kan fortælle mig?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:49
Blot en lille kommentar - hvis det er fordi du ikke ønsker at støtte TDC så skal du nok ikke benytte Unotel, da de fleste af deres produkter blot er TDC produkter der bliver solgt i deres navn. Så for hver krone du betaler til Unotel ryger der helt sikkert nogle af dem videre til TDC :)

Jeg benytter også selv Unotel med største tilfredshed og kan varmt anbefale dem.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 23:52
Hej DJB

De tal jeg har fisket frem er ALENE FOR SMS i sidste halvdel af 2005

Hvordan ser det så ikke ud for hele det danske tele marked?

Jeg ved at jeg personligt bruger mindst 700 på dette hver eneste måned. Net + fastnet + mobil.

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 23:55
Hej Sune

Der hvor min utilfreds ligger med TDC er at de stadigvæk har en form for monopol på fastnet telefoni.

Jeg kan ikke klare firmaer der har trang til at styre alt og alle, ligesom jeg heller ikke køber en eneste Arla ting.

Jeg må sige jeg deler din tilfedshed med Unotel og er godt klar over deres binding til TDC.

Venligst

René Buch

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:00
Hvorfor overhovedet benytte fastnet?
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 00:10

Hej Demitri

Grunden til jeg har fastnet er at jeg tit har brug for lange samtaler, med hospitalet og min læge, jeg har fri telefoni døgnet rundt - læs max 59 min 59 sek pr. opkald - for sølle 200 pr. måned dette kan jeg ikke gøre ligeså billigt med min mobil

Venligst

René Buch

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:36
Der er andre alternativer, IP-telefoni og programmer som voipbuster.com.

Fastnetten er for dyr.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 00:44

Hej igen

Ja det er jeg helt klar over og håber inderlige de nye skype telefoner snart kommer til DK, så er der et sikkert salg til mig, har ikke hørt om de skulle være kommet endnu.

Venligst

René Buch

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:29
Jeg må nok sige jeg fatter ikke hvordan bla. unge kan skippe omkring 1000sms''er afsted i måneden...
jeg har sendt ca. 10sms''er på et ½år...
(som faktisk blev sendt til en fax)

Min mor sender flerer sms''er end jeg gør og jeg er 19!

har da haft mobil siden jeg var omkring 10år.

Så vil gerne se hvem der sender min potion sms''er afsted :)

-----------------------------

Nå lige til det med teleselskaberne...
I USA har de ca. 3 mobilteleselskaber
I Danmark har vi omkring 20 sidst jeg talte...
(Dog kun 4 med eget net)
Side 1 ud af 3 (26 indlæg)