|
Hej Aminofolk! Dette gode forum må helt sikkert kunne bringe mig videre... Jeg ligger inde med et par domæner, som jeg igennem langt tid har ønsket skulle se dagens lys, men da jeg desværre ikke er videre kreativ og ikke kan kode håber jeg, at det er muligt at få kontakt med nogle herinde der kan hjælpe mig videre. Der er ikke tale om den helt store løsning - kommer forhåbentligt senere - blot nogle enkelte sider med lidt database ind over. Kreativ person til design af bannere mv. er fundet, men kan nok godt bruge én mere, hvis det er. Skulle du ønske yderligere info, er du meget velkommen til at skrive til mig. Mange hilsner
PER |
Freelancer/partner søges!
- 1
|
|
|
Hej Per Jeg vil lige melde mig på banen. Du kan læse mere om mine services og priser på min hjemmeside: Jeg ser frem til at høre fra dig. Mvh Brian Jørgensen
|
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
|
Hej Per, Vi kan leverer alt fra det grafiske til og med programmering og installation, og det til nogle fornuftige priser. Skriv en mail til peter.skouhus@1902software.com såfremt det stadigvæk er aktuelt. Med venlig hilsen, Peter Om 1902 |
Bliv gratis medlem