Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer/partner søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminofolk!

Dette gode forum må helt sikkert kunne bringe mig videre...

Jeg ligger inde med et par domæner, som jeg igennem langt tid har ønsket skulle se dagens lys, men da jeg desværre ikke er videre kreativ og ikke kan kode håber jeg, at det er muligt at få kontakt med nogle herinde der kan hjælpe mig videre.

Der er ikke tale om den helt store løsning - kommer forhåbentligt senere - blot nogle enkelte sider med lidt database ind over.

Kreativ person til design af bannere mv. er fundet, men kan nok godt bruge én mere, hvis det er.

Skulle du ønske yderligere info, er du meget velkommen til at skrive til mig.

Mange hilsner

PER

Fra Trørød, Vedbæk
Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:49
Hej Per, Hvis du har brug for en til at implementere et design i et CMS (TYPO3), skal du være velkommen til at kontakte mig. Så finder vi en god pris, hvis du allerede har designet klar.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:29
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:51

Hey Per,

Skulle du mangle noget på den grafiske front, så smid mig en mail ( marc . falk [@] gmail . com ) ;)

Du kan se lidt af det jeg har lavet her og her

Mvh, Marc Falk

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:51

Hej Per

Jeg vil lige melde mig på banen.
Jeg er uddannet grafiker og arbejder freelance indenfor IT, design, web og foto. Jeg kan lave lige det du efterspørger, til fair priser.
Bare kontakt mig så kan vi tage den derfra.

Du kan læse mere om mine services og priser på min hjemmeside:
http://www.ComputerLab.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh

Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 18:05

Hej Per,

Vi kan leverer alt fra det grafiske til og med programmering og installation, og det til nogle fornuftige priser.

Skriv en mail til peter.skouhus@1902software.com såfremt det stadigvæk er aktuelt.

Med venlig hilsen,

Peter

Om 1902
1902 er et Dansk ejet og ledet software firma i Filippinerne som blev stiftet i 1998. 1902 arbejder primært med udvikling af Internet applikationer programmeret i Visual Stuido (C#), ActiveScript (Flash) eller PHP (Typo3 og Joomla). Udover meget kompetente software udvikler råder 1902 ligeledes over kompetente ressourcer inden for planlægning og projekt styring.

Du kan læse nogle Danske referencer her:
http://www.1902software.dk/site/309/referencer.aspx

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)