Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner der kan lave hjemmesider fra a-z søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg søger en partner der kan lave hjemmesider. Du skal både kunne designe, programmere mv.

Der er tale om et nystartet firma, hvor du vil kunne købe en ejerandel på 20%-50%. Der er ikke tale for nogen som helst form for betaling af goodwill eller lignende. Du betaler kun for din andel til kurs 100.

Formålet med firmaet er at udvikle og drive nye hjemmesider.

Jeg har en række projekter, hvoraf det ene er helt unik og ikke findes på markedet i forvejen.

Jeg bor selv i Skanderborg, så det er en fordel hvis du bor i Østjylland, dog ikke et krav.

Hvis du er interesseret, så giv mig oplysning om dine kvalifikationer mv.

Kun seriøse tilbagemeldinger besvares.

Med venlig hilsen

Brian Johansen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 00:14

Hej Brian,

Det lyder spændende, hvilken branche er der tale om?

Jeg er uddannet Web-integrator og bosat i Skanderborg.

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:34

På mig lyder det som om man skal betale for at få lov at knokle?

Tilmeldt 3. Jul 08
Skrevet kl. 09:01

Hej Paw,

Jeg har sendt dig en mail.

Mvh

Brian

Tilmeldt 3. Jul 08
Skrevet kl. 09:50

Hej Mikkel,

Netop grunden til at jeg tilbyder en person at kunne købe op til 50% af firmaet er, at jeg ikke besidder disse kompetencer.

Der er dog så store muligheder i dette at jeg hellere vil eje 50% af noget der kan blive en stor success, hvor jeg ligeledes har en der også er økonomisk involveret til at spare med, end selv at eje 100% og skal ud at købe denne ydelse, hvilket kan være meget bekosteligt.

Mvh

Brian

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:13

Jeg må indrømme at jeg heller ikke rigtigt kan se hvad det er du selv tilfører - det virker altså lidt som mikkel beskriver det: man får lov til at betale for at arbejde - men hvad er det du skal lave?

Tilmeldt 3. Jul 08
Skrevet kl. 10:38

Jeg skal selv stå for det administrative (bogholderi, regnskab, moms mv.), indkøb og salg, kontakt til samarbejdspartnere mv. Herudover kommer jeg med et supergodt koncept, som endnu ikke findes.

Den person jeg søger skal være en person der står for selve hjemmesiden. Fordelingen af arbejdet mellem personen og jeg selv vil blive 50/50.

Nu er det jo engang ganske almindelig forretning at man ikke blot får tingene foræret. Selvfølgelig betaler man for sin andel af forretningen - OG MAN HØSTER LIGELEDES AVANCEN.

Jeg vil ikke besvare flere spørgsmål, der prøver at mistænkeliggøre mig. Jeg gør dette ud fra et forretningsmæssigt synspunkt, hvor jeg søger en ligeværdig partner. Hvis du er interesseret så kontakt mig. Hvis du ikke er interesseret er vi lige gode venner af den grund, så venligst bare spring dette indlæg over.

På forhånd tak!

Mvh

Brian Johansen

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 10:51

Ronnikc:
Jeg må indrømme at jeg heller ikke rigtigt kan se hvad det er du selv tilfører - det virker altså lidt som mikkel beskriver det: man får lov til at betale for at arbejde - men hvad er det du skal lave?

@Ronni og Mikkel. Jeg synes i bør give Brian lidt goodwill her. Brian tilbyder et partnerskab som programmøren selv kan vurdere troværdigheden af. Det er da langt mere reelt, end at købe sig ind på en bestemt idé (og så efterfølgende arbejde for at realisere den), som vi ofte ser på Amino.  Gamle kynikere! ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:53

Det har intet med mistænkliggørelse at gøre.

Det handler om at jeg som udvikler og en der som sådan matcher det du søger (hvis jeg havde tid :P) ikke synes din "reklame" var særligt salgsbar - Du stiller en række krav uden at oplyse om hvad du vil lave eller hvordan projektet hænger sammen.

Jeg tror altså nærmere du skal se mig og mikkels indlæg som udtryk for en generel interesse / et godt råd til at beskrive hvad det faktisk handler om - Så har du da ihvertfald en chance for at finde en samarbejdspartner.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:14

Ronnikc:

Jeg tror altså nærmere du skal se mig og mikkels indlæg som udtryk for en generel interesse / et godt råd til at beskrive hvad det faktisk handler om - Så har du da ihvertfald en chance for at finde en samarbejdspartner.

Jep ... men jeg holder da bare min kæft! ... Dur jo ikke at vi mistænkeliggør manden ... 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)