Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT "søge sted"

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du er millionær bliver jeg misundelig, men lige nu fik jeg mig bare et billigt grin, fordi Mikkel har så meget ret...

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:38

jesperjet:

1. hvem mine er investore er rager ikke dig

2. jeg er 19

3. ja jeg har hørt om jeg bor i det. jeg ved ikke vilket land du bor i eller nærmere planet

jeg er snart træt af  småfolk der hele tiden tror at det er joke for det er det ikke

Så i små komikere der er der ude ansøg om at komme på et komiker kursus i kunne fandme bruge det.

så vis i har noget andet end jeres LAMME "jokes" for det er sgu da dybt at synke stå og tilsvinne andres projekt bare fordi i ikke selv fik ideen.

Hvis du taler sådan til folk så holder du meget hurtigt op med at modtage hjælp. Just FYI

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 22:12

jesperjet:

jeg er snart træt af  småfolk der hele tiden tror at det er joke for det er det ikke

Så i små komikere der er der ude ansøg om at komme på et komiker kursus i kunne fandme bruge det.

så vis i har noget andet end jeres LAMME "jokes" for det er sgu da dybt at synke stå og tilsvinne andres projekt bare fordi i ikke selv fik ideen.

Vi prøver faktisk blot på at hjælpe dig, så du ikke laver de samme fejl som andre har lavet og draget erfaringer af. Det er op til dig selv at tage imod kritikken, men som alting her på Amino er det godt ment.

Hvis du mener at vi tilsviner dit projekt ved at komme med konstruktiv kritik, så skal du nok ikke regne med at få ret meget mere hjælp med sådan en svada.

Held og lykke med projektet og jeg glæder mig til at prøve det når det bliver lanceret.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)