Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra PowerPoint til Flash

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil meget gerne høre fra et par, der har praktisk erfaring med at konvertere deres kedelige PowerPoints til spændende Flashfilm man kan se direkte fra ens hjemmeside.

Hvad synes I generelt om ideen: Mange benytter PowerPoint til at præsentere firmaet og produkter. Er der et marked for at lave Powerpoints til flotte flashfilm og integrere dem perfekt på hjemmesider?

Jeg hører gerne erfaringer og ideer.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det jo ikke særlig mange der laver en powerpoint for at det skal se flot ud. Det er jo stadig indholdet. Desuden er det jo ikke særligt svært at laver en flash præsentation.

Men der er vel altid et markede. Elever der gerne vil trække opmærksomheden væk fra deres manglende indhold.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24

Hej Nikolaj

Jeg har designet et hav af powerpoint og nogle har jeg endda lavet som flash præsentationer. Umiddelbart vi jeg sige nej, da det kun vil være de store virksomheder der har budgettet, og så er der lige den der med at powerpointen kan den enkelte sælger justere og redigere i alt efter hvilken kunde og historie han bedst kan lide at fortælle til nye kunder. Flashen vil meget hurtigt forældet, da virksomhederne hele tiden ændrer og udvikler deres produkter, for nye produkter, koncepter eller metoder. Så med mindre du har udviklet et lille mimi cms eller lign. til flashen så tror jeg ikke rigtig på konceptet. Men jeg kan jo tage fejl Big Smile

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:16

Tak for tankerne, jeg arbejder lidt videre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)