Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobansøgning: Generalist tilbyder sin arbejdskraft til velhaver, der ikke selv har tid til at screene investeringsprojekter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg går med en ide om at lave noget andet end mit nuværende job som Salgschef i den finansielle branche. Jeg vil i den forbindelse høre, om der er en person derude, som søger hjælp til at screene projekter inden en evt. investering samt holde øje med ens nuværende ejendom, aktie og obligationsinvestering m.m.

Jeg ved, at min henvendelse er en anelse utraditionel, men af erfaring ved jeg, at ovennævnte tager tid og med mindre man ikke har andet at lave, så kan ens tid måske bruges bedre på andre områder.

Jeg er 31 år, bor i københavn, men født fynbo, uddannet bankmand og HD'er, og har tidligere været investerings og børsrådgiver. I min fritid har jeg over de seneste 5 år investeret lidt i ind og udenlandske ejendomme, handlet aktier, sparret med venner omkring deres selvstændig projekter, samt fulgt meget med i, hvad mine sparepenge ellers kunne placeres i.

Denne henvendelse er derfor en kombintation af job og fritid, da investering i stort som småt har min store interesse.

Skulle der derfor være nogen, eller som kender nogen, denne henvendelse kunne være aktuel for, så skriv en mail og lad os prøve at se om vi kan finde en eller anden form for samarbejde.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)