Efter flere år i IT branchen går jeg nu med tanker om at blive selvstændig. Helt nøjagtigt går tankerne i retning af en virksomhed som beskæftiger sig med salg, rådgivning og implementering af Business Intelligens. Der er blandt danske virksomheder en kæmpe og voksende efterspørgsel efter netop BI produkter og jeg ser derfor tiden som helt ideel til at tage springet. Jeg kan selv bidrage med flg.: - Salg og Marketing - Netværk til leverandører, kunder, partnere osv. - Know how indenfor ovennævnte. Det jeg søger er en eller flere partnere som har lysten til at stå på egne ben indenfor ovennævnte område. Du skal gerne have erfaring fra branchen og gerne være stærk på teknik, salg eller som rådgiver/konsulent. Hele projektet er endnu på tegnebrættet, så der vil være rig mulighed for indflydelse på hvordan forretningen skal formes. Rent geografisk befinder du dig i jylland. Jeg ser frem til at høre fra interesserede :)
- Bak Inc |
Hej
Det lyder rigtigt spændende, IDzone er en mindre vækstvirksomhed med RFID som kerneområde, vores filosofi er at man ikke får noget ud af RFID hvis man ikke anvender BI.
Men kig forbi www.rfid-idzone.dk hvor vi har kort beskrevet nogle af de løsninger vi har lavet, og hvis det falder inden for din interesse så kontakt mig.