Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner(e) til ny BI virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter flere år i IT branchen går jeg nu med tanker om at blive selvstændig. Helt nøjagtigt går tankerne i retning af en virksomhed som beskæftiger sig med salg, rådgivning og implementering af Business Intelligens. Der er blandt danske virksomheder en kæmpe og voksende efterspørgsel efter netop BI produkter og jeg ser derfor tiden som helt ideel til at tage springet.

Jeg kan selv bidrage med flg.:

- Salg og Marketing

- Netværk til leverandører, kunder, partnere osv.

- Know how indenfor ovennævnte.

Det jeg søger er en eller flere partnere som har lysten til at stå på egne ben indenfor ovennævnte område.

Du skal gerne have erfaring fra branchen og gerne være stærk på teknik, salg eller som rådgiver/konsulent.

Hele projektet er endnu på tegnebrættet, så der vil være rig mulighed for indflydelse på hvordan forretningen skal formes.

Rent geografisk befinder du dig i jylland.

Jeg ser frem til at høre fra interesserede :)

- Bak Inc

Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:11

Hej

Det lyder rigtigt spændende, IDzone er en mindre vækstvirksomhed med RFID som kerneområde, vores filosofi er at man ikke får noget ud af RFID hvis man ikke anvender BI.

Men kig forbi www.rfid-idzone.dk hvor vi har kort beskrevet nogle af de løsninger vi har lavet, og hvis det falder inden for din interesse så kontakt mig.

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:13

Jeg har været på udgik efter en med de evner til at indgå i min virksomhed i en periode, men jeg ved ikke om det evt. har din interesse i at træde ind i en eksisterende virksomhed?

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 13:21

Hej Mikkel,

Tak for respons!

Jo, eksisterende virksomhed kan være lige så interessant som en nystartet. Du kan evt. maile mig hvad du er på udkig efter og hvad dine ideer er?

Mvh.

Bak Inc

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:05

Jeg så bare du var i Jylland, og så har min virksomhed haft nogle problemer på afsætningsfronten, og det endda på trods af at jeg har brugt en mindre formue på kurser ... og taget en markedsføringsuddannelse.Det går ligeså stille fremad men jeg har længe overvejet at få en partner på firmaet.

Men kan jeg få dig til at smide lidt mere info om dig selv på mai? mail@mc-solutions.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)