Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung og ny iværksætter søges (elektronik og software)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en ung og enormt arbejdsom elektronik ingeniør eller elektronik tekniker, som har lyst til at være med til et nyt firma. Jeg har iværksat et firma "EasyMech", som har til hensigt at udvikle spændende projekter til campingbranchen. Der foreligger pt. ca. 10 projekter af mere eller mindre kompliceret grad, som alle omfatter elektronik og software. Denne branche udmærker sig ved, at der er en enorm købeevne blandt brugerne, samt at der er et markant behov for spændende nye løsninger.

Jeg har igennem de sidste 6 år, fået firmaet Protect A/S op at stå. Se på www.protectglobal.com. Det nye firma "EasyMech" rummer mulighed for dig, til at blive selvstændig, med mulighed for at komme til at dominere firmaet, uden at jeg kræver at du slipper kassen up-front. Mit primære krav, er at du kan bevise at du er fantastisk kreativ med elektronik og software og at du er villig til at lægge 48 timers arbejde dagligt. Er det tilfældet, er jeg villig til at komme med resten, hvilket vil sige kapital, kontakter, netværker og ikke mindst opfindertalent.

Af hensyn til samarbejdsformen, vil det være hensigtsmæssigt at du bor i Århus området.

Kontakt mig venligst:
Hjørleif Johansen
28350052
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)