Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det lige der er sket med min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 03:00

Da jeg selv gik ind på min side nu, advarede mit antivirusprogram også... Den registrerer noget der hedder "Downloader" og blokerer for den... Hvad i hulen er der sket... Nogen der kender til problemstillingen?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:04

Det kunne se ud som om nogen har kompromiteret Gigahost's sikkerhed og har lagt noget malware op på deres servere :)

Se at få dig en anden host for det der dur da virkelig ikke :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 03:06

Damn... hvis det er årsagen, så er jeg mildt sagt fucked, da alle mine sider ligger hos gigahost....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:07

det kan selvfølgelig også være Wordpress el. lign. Men sikkert er det ihvertfald at "nogen" har lagt mallware ud på din side.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 03:17

Ok... Nu har jeg lige skrevet til Gigahost... Men hvis det er wordpress, er der så en måde man kan tjekke det på? Og evt. fjerne det lort?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 03:19

Jeg tjekkede lige nogle kunder på forskellige gigahost servere og der er ingenting i vejen.

Det er altså nok dit website specifikt der er blevet angrebet.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:21

Umiddelbart kan du ikke selv tjekke det nej, og den slags forensics arbejde ønsker du ikke at betale for og slet ikke på nuværende tidspunkt. Jeg ville få opdateret min wordpress i en fart hvis jeg var dig og så slette alt andet på siden end Wordpress databasen og så smide wordpress ind igen med samme database og se om det hjælper. :=)

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 03:23

Hmm... Kan det fjernes? Huh? Det er en gammel wordpress version jeg bruger, så jeg skulle ikke undre mig at der var et hul i den... damn det er irriterende det her...

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 03:27

Ok... det må jeg lige få hjælp til imorgen så... aner ikke hvordan jeg kopierer database og geninstallerer det... sikke noget værre lo**

Mange tak for jeres svar

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)