Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overslag/tilbud på Mødebooking

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har brug for et overslag på noget mødebooking til et firma vi er ved at starte op.

Det omhandler booking af møder med restauranter, guldsmede etc. dvs. private erhvervsdrivende og det er kun i Århusområdet i første omgang.

Jeg skal bruge 50 fremvisningsmøder, og vi skal bare have et;"jo så kom da forbi" ingen salg eller noget og det er ca. 20 minutter hvert sted, hvorefter vi sender en sælger ud der så prøver at sælge dem vores produkt som er onlineannoncering.

Vi har manuskriptet, vi har emnerne og vi har udført en test. Vi skal med 99% sandsynlighed starte det her op, vi mangler bare det sidste finansiering og har pga. brug for at lave budgettet færdigt.

Er der nogen der kan komme med et seriøst bud er i meget velkomne, bare skriv dem her, jeg overvåger tråden..

Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 10:01

du skal regne med kr. 450,- - 500,- pr. møde + moms. Kan godt formidle kontakten til nogle dygtige folk

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Skrevet kl. 10:08

Det synes jeg lyder som en fornuftig pris, også selvom det måske bliver lidt dyrere. Jeg vil gerne høre fra dem du kender.

Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 13:31

Hejsa,

Vi kan sagtens hjælpe jer - Og oven i købet til en fordelagtig pris.

Se mere på www.tigershare-telemarkeitng.com

Eller kontakt mig på 43582422 eller pr mail kristian@tigershare-telemarketing.com

Håber at høre fra jer.

Mvh

Kristian 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:20

Hej steen

Hvis du har en kontakt email, skal jeg bede dem om at kontakte dig.

Mvh. Chris

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Skrevet kl. 14:24

steen@danskhosting.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:16

Hej Steen

Her hos Nordjysk Marketing vil vi selvfølgelig også gerne komme med et tilbud på mødebooking

Vi holder dog ferie i øjeblikket, men jeg vil meget gerne vende tilbage med en pris til dig når vi lander på kontoret på mandag igen.

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Skrevet kl. 12:20

Hej Christian og i andre

Jeg har indtil videre fået hvad jeg søgte efter, både hvad angår potentielle tilbud og konkrete tilbud.

Tusinde tak for jeres henvendelser.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)