Jeg søger 3 - 5 personer der vil deltage i et advisory board.
Aktuelt har jeg en IT virksomhed, hvor kundeskaren primært er tilknyttet gennem min person og nogle få gennem en lille medarbejder skare. Der er p.t. et passende grundlag for undertegnet og 3 - 4 medarbejdere.
Baggrund
Da jeg alene driver virksomheden har jeg behov for et board, hvor jeg kan debatterer mine ideer og samtidg søge noget vejledning. Derfor tænker jeg mig 3 - 5 personer med forskellig baggrund, der kan hjælpe med at holde fokus på de vedtaget forretningsområder. Jeg giver selvfølgelig en nødvendige information omkring projekter / produkter med mere.
Fremtiden
Ideen er at få virksomheden bragt fra at være en mindre virksomhed med en kundekreds baseret på en enkelt person til at være en virksomhed, med flere kunder og hvor kunderne er tilknyttet virksomheden og ikke personen bag. Dels for at kunne servicerere flere kunder, dels for at kunne vækste virksomheden. Kravet er at væksten sker uden fremmedkapital tilføjelse, og at der til stadighed er overskud på driften. Vækst er ikke målet i sig selv.
Personerne
Jeg forventer at personerne der deltager i dette advisory board har en baggrund som selvstændige, eller ledere i mindre eller mellemstore virksomheder. Samt at man har interesse i at være med i et sådant projekt uden at have ansvar og egentlig kompetencer. Der gives en honorar på ca. 10.000 om året - samt en bonus baseret på målsætninger om forøget omsætning, du skal forvente 3 - 4 årlige møder (telefon konferencer og fysiske møder), samt at bruge nogle timer per måned til at sætte dig ind i status rapporter.
Hvis du har lyst til dette, kan du sende mig en PM med lidt info om dig selv. Jeg vil forsøge udvælge blandet skare.
Har du interesse i at debattere emnet Advisory Board er du velkommen til at kommenterer på mit indlæg.