Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke tilbehør/ smykkefremstilling

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Signe

 

Fik du nogen sinde respons på din forespørgelse? Jeg leder selv efter nogle billigere leverandører og var interesseret i at høre, om du havde haft heldet med dig :-)

 

Janne

Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Så fik jeg vist bevist, at jeg er ny herinde... fik ikke lige scrollet ned og set svarene :-)

 

Janne

Fra Humlebæk
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej GM

 

Du må meget gerne sende billeder til mig.

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pink Orchid.

 

Jeg har handlet hos Frits Pedersen på Østerbro. Han sælger kun til firmaer og ved meget om tingene. Om han er billig ved jeg ikke, men det slår hurtigt prisen hos Nordic Beads. Irene From er et andet sted du kan prøve, hun har forretning i St. Kongensgade og netbutik www.irenefrom.dk

Hun udvikler sin forretning løbende og er for nyligt begyndt med større partier. Både Fritz, Irene og Anku (Godthåbsvej) er reele. Yderligere er der www.ravstedhus.dk , som har et kæmpeudvalg og sælger til guld/sølvsmede i DK.

 

Jeg er igang med et fedt koncept i sølv, som skal produceres i Italien og så snart jeg har nogle priser på diverse dimser, laver jeg en tråd herinde. Så kan vi måske banke priserne i bund, ved at handle sammen? Jo større parti, des mere rabat!

 

Hilsen Hannah, Constellations

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle smykke producenter,

jeg hjælper en lang række virksomheder med at importere fra Kina og kan hjælpe jer alle med smykke dele. Jeg har leverandører inden for glas, perler, træ, acryl, metal, nødder mv. Det kan være det vil være en fordel at få smykkerne produceret i Kina fremfor selv at sidde og nørkle med dem? Specielt hvis der er tale om store mængder af samme smykke. 

 

I er velkommen til at kontakte mig på karin@wheler.dk

 

Mvh

Karin Wheler 

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Jeg er indehaver af firmaet Trivia Import og jeg kan hjælpe dig. Jeg kan levere en lang række af disse perler langt billigere end på nordicbeads.com.

Skriv en mail til trivia@post.com, så finder vi ud af hvad du skal bruge og hvor meget det kommer til at koste :)

 

Mvh, Trivia Import                                                                                                                                                                                                                                        Morten Zachariasen

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg vil bare lige indskyde at Tyrkiet også har en dejlig tradition for smykketilbehør. I flere byer kjan man gå på "smykkebar" hvor man kan sidde og sammensætte sit eget smykke. Priserne er fine og jeg mener udvalget er stort (men kender ikke markedet i andre lande)

Så se efter hvis du kommer dertil på charterferie, eller vend tilbage hvis du har spørgsmål. Jeg har kontakter dernede :)

 

Mvh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe.. 

 

Jeg Har lige skaffet en masse kontakter, der kan skaffe de samme kugler som pandora og charlottes design sælger , dog billgere end dem. .

Hvis dette skulle være interesse i det , så kan du skrive til mig på AndersGericke@hotmail.com 

Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er også begyndt at sælge materialer til smykke fremstilling, er der bestemte ting kan vi måske skaffe det hjem

 Du kan se vores udvalg her cyberimport materialer til smykke fremstilling.

Eller du kan besøge smykke forum for alle for at hente gode råd og ideer .

Til alle smykkeglade piger. Et forum for alle der elsker at lave deres egne smykker. www.smykkeforumforalle.dk

 

Mvh. Klaus Kirkegaard

Cyberimport perler til smykker  

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)