Såmænd så. Men hvis der er 10.000 om måneden, der søger efter "knive til at skalpere ordkløvende akademikere", og ikke én af dem besøger dit site, så vil du aldrig kunne bruge Analytics til at finde ud af, at der er et marked for den slags. Og det var bare det, jeg nævnte. At benytte Analytics til at superoptimere på det, man allerede er synlig på, betragter jeg som implicit. Det er bare en stor misforståelse, som jeg ofte møder, at man "bare kan finde ud af søgeordene" med Analytics. |
Sitelinks er når du får tildel nogle underlinks, søg fx på amino eller sjovhilsen. Det du har er en "double listing" en ofte overset mulighed for folk der søgemaskineoptimerer, da det nemt kan fordoble antallet af kliks. Tricket er at få en god placering med det ene ord/frase, for derefter at få en anden side op på side 1, underordnet om rankingen kun er til en 10´ende plads, så ryger den fluks ind under din øverste placering.
Du skal få dig noget hjælp til din onpage SEO, og til hvordan du får skrevet nogle søgemaskineoptimerede tekster.
Fx. indekserer google ikke en url som denne http://www.juletrae.com/shop/-%3e-juletraesfoedder-34c1.html
Jimmy