Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke søgeord ville du bruge?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Thomas Rosenstand:

Umiddelbar ER det da mere interessant at vide, hvad dem, der ikke kom ind på hans hjemmeside, søgte efter? Det er jo der, guldet ligger begravet... Med Analytics får du jo kun kendskab til de ord, der udløste et besøg. 

Brug Googles nye muligheder og se, hvor mange der søger efter hvad: Hvor mange søger efter hvad på Google

Hej Thomas

Dem er IKKE kom ind på hjemmesiden kan meget vel have søgt på det samme som andre der kom ind på hjemmesiden. Eksempel: 1 ud af 5000 besøgende på min side søgte på "webshop knive". Det viser sig at mit site ligger på en sølle 18 plads (nederst side 2) i SERP's for denne søgning. Der kan således være en del guld at finde ved at kigge Google Analytics igennem og se hvilke søgetermer man ranker dårligt på. Jeg kunne formentligt snildt få 60 ud af 5000 besøgende for denne søgeterm hvis jeg lå på plads 1.

Men det skal naturligvis være en afbalanceret strategi hvor man også bruger værktøjer til at finde synonymer man aldrig har haft besøgende på. Så som det Google's søgeordsværktøj du nævnte :-)

Såmænd så. Men hvis der er 10.000 om måneden, der søger efter "knive til at skalpere ordkløvende akademikere", og ikke én af dem besøger dit site, så vil du aldrig kunne bruge Analytics til at finde ud af, at der er et marked for den slags. Og det var bare det, jeg nævnte. At benytte Analytics til at superoptimere på det, man allerede er synlig på, betragter jeg som implicit. Det er bare en stor misforståelse, som jeg ofte møder, at man "bare kan finde ud af søgeordene" med Analytics.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:33

Sitelinks er når du får tildel nogle underlinks, søg fx på amino eller sjovhilsen. Det du har er en "double listing" en ofte overset mulighed for folk der søgemaskineoptimerer, da det nemt kan fordoble antallet af kliks. Tricket er at få en god placering med det ene ord/frase, for derefter at få en anden side op på side 1, underordnet om rankingen kun er til en 10´ende plads, så ryger den fluks ind under din øverste placering.

Du skal få dig noget hjælp til din onpage SEO, og til hvordan du får skrevet nogle søgemaskineoptimerede tekster.

Fx. indekserer google ikke en url som denne http://www.juletrae.com/shop/-%3e-juletraesfoedder-34c1.html

Jimmy

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:47

"knive til at skalpere ordkløvende akademikere",

det er go seo humor....

Tilbage til emnet... Man skal så også lige sidste blyanten, for Google er rigtigt god til at forslå mange forskellige søgeord...  så det er bare at give den gas med landingpages.. .-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 08:58

Nu vi er ved dette dejlige tool.. ved mange søgeord skriver den "www" foran søgeordet ?

Er der virkelig så mange der skriver www knive

Og hvordan laver man en landingpage til det ord :-)???

Nu er det jo cirka tal de skriver, men jeg kan se man får samme resultat om man skriver "knive" eller bare knive, så det tal der kommer ud for ordet kniv er det antal der har søgt på KUN ordet kniv og ikke når ordet kniv har være med i en frase??? eller hvad

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)