Nu fandt jeg banken. Kig her for en potentiel rente på 6% (FIH). |
Jeg ville buygge videre på mine Adwords - affiliate projekter og forhåbenlig kunne få pengene tilbage 3-4 gange.
Jeg ville buygge videre på mine Adwords - affiliate projekter og forhåbenlig kunne få pengene tilbage 3-4 gange. |
Hvad med investering i ejendom om 2-3 år? Eksperterne forudser jo et fald i boligpriserne på omk. 40 %. Her er der dog tale om en mere langsigtet investering. |
Hvordan ser situationen så ud i dag? Der er sket meget de sidste 3 mdr., så det kunne være spændende at høre hvorledes folk vil investere 100.000 kr. i dag? |
Man må håbe pengene ikke blev sat i aktier i sin tid. Hvis pengene ikke er blevet investeret endnu, så tror jeg tilgengæld at aktier kan give et pænt godt afkast over et par år. 100k i vestas aktier ligner i min verden en gevinst på 50-100% over 2 år. (Det bemærkes at jeg ikke er proff i det her aktiesjov, så der skal nok lige laves lidt risikovurdering fra en evt. investors side Mvh Peder |
Klart Peder, den er i vinkel :) så er det bare at bruge sidste bund som stop-loss det var i fredags 290 og så 500-600 som target. Vestas chart : http://finance.yahoo.com/echarts?s=VWS.CO#chart7:symbol=vws.co;range=2y;indicator=volume;charttype=line;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=on;source=undefined |
Med en invisteringshorisont på et par år, så ville jeg nok sætte et højere target. Jeg syntes der er ret meget som peger i retning af at forretningen vil komme til at vækste ganske radikalt de næste par år. |
Ja du har nok ret, den smutter op på 800 og så er de 100% hjemme. |
Det vil jeg tro. Det er en skam man ikke lige har en lille opsparing man kunne smide i sådan et projekt. Det må lige vente til næste gang vi løber i en økonomisk krise |
Jeg synes personligt at det virker utroligt lokkende at smide hele sin beholdning i nogle af de tunge drenge på børsen som f.eks. Vestas, Carlsberg, DS Norden, Bavarian Nordic etc., som gennem den sidste årrække har ligget yderst stabilt og slet ikke hører til i den prisklasse som de ligger på nu. I gennemsnit synes jeg at de ligger op til 30-50% under det prisleje som de burde ligge i?? Eller er det bare mig? Synes det virker yderst lukrativt at investere disse virksomheder?? De flyver jo op disse dage!!
|