? Min opfattelse er at man skal give det et år i hvertfald - før firmaet er blevet kendt og kunder henvender sig af sig selv. Glæder mig til at høre jeres erfaringer. Mvh Rasmus[/QUOTE] Du skal regne med 18 måneder så skal det køre, i processen så nyd den frihed det er at være selvstændig og husk at "friheden koster" penge. Husk at visualisere dine mål og hvor du vil hen og diskuter ikke dine mål med dine venner eller familie |
Hvornår er man rigtigt igang?
Gode ideer korntrold - dem vil jeg arbejde videre med. Det drejer sig i bund og grund om det netværk, netværk og netværk. Tråden startede egentlig som et spørgsmål om hvor længe man skal regne med at slås med begynder vanskligheder, men har snoet sig over i at kaste en masse gode råd og ideer af sig - cool! Jeg vil stadig gerne høre om folks opstart... Rasmus |
www.logomotiv.com
Hej Rasmus Vel det er jo også en del af begynder vansklighederne at få opbygget et netværk
![]() Jeg er skam godt klar over det bestemt godt kan gøres på mange andre måder end de små hurtige jeg skrev - du kunne måske oprette en amino fredags klub hvor i ses engang pr måned, så i kan trækker på erfaringer og viden rent lokalt.
eks da jeg var vognmand tog jeg tit til div recptioner og fortalte om mine små vogne ...det har nok samlet medført en omsætning for mig på omkring 3 - 3,5 million for mine 11 vogne på små 3 år .... ikke helt dårligt vel *S* ... alt imens jeg hyggede mig fik god mad og slukket min tørst
![]() Jeg husker en dag en kvik bemærkning til en kunde, ligesom mig, på en tank station tabte en kop kaffe, dette medførte lidt løs snak da jeg var i lidt god tid til næste opgave, pludselig stod jeg med en fast kørsel aftale for 4 vogne 16 timer dagligt, en ret god investering den kop kaffe til 12 kr.
moralen er ......................... vær ALTID åben og venlig |
Venligst
René Buch
Kære Rasmus. Nu er jeg selv indenfor den ''grafiske verden'' hvis man kan kalde det det, vores virksomhed, Trendlining.com, har nu været igang siden 2003 og vi har en meget stabil og god kundekreds, vi leverer ikke blot grafisk arbejde men også komplette it løsninger.
Jeg ville give det et års tid, se hvad der sker, måske ''opsøge'' arbejde lidt. Været måske bare lidt fræk at bryde ind nogen steder og sige HEY SE MIG! SE HVAD JEG KAN! hvis du er dygtig, som jeg jo må formåde du er når du er startet op :), så er det bare med at sælge på dit arbejde og den kvalitet du leverer. |