Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sandvox og webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg har en hjemmeside lavet med Sandvox. Nu ønsker jeg, at knytte en webshop til min hjemmeside. Er der nogen som kan fortælle mig, om det kan lade sig gøre ? Hvad for en webshop kan man bruge til Mac ? Glæder mig til at få svar. Venlig hilsen Gudrun
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 08:48

Hej

Jeg kender ikke sandvox, og er ikke helt klar over hvilke krav du har til webshoppen. Skriv gerne lide mere om dine krav, så skal jeg se om jeg kan hjælpe.

Ang webshop og Mac, så kan jeg ikke forestille mig der der skulle være nogen problemer i det.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 11. Jul 08
Skrevet kl. 02:15
Sandvox er et hjemmeside program til Mac. Og jeg vil meget gerne "hægte" min webshop på hjemmesiden, sådan at de hører sammen. Så vil jeg have et "shop" link på hjemmesiden. Men jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre. Eller om jeg er nødt til at lave en ny hjemmeside på et andet program. Gudrun
Tilmeldt 11. Jul 08
Skrevet kl. 02:17
Sandvox er et hjemmeside program til Mac. Og jeg vil meget gerne "hægte" min webshop på hjemmesiden, sådan at de hører sammen. Så vil jeg have et "shop" link på hjemmesiden. Men jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre. Eller om jeg er nødt til at lave en ny hjemmeside på et andet program. Jeg har ikke nogen specielle krav til shoppen. Den skal bare kunne det almindelige. Gudrun
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 09:20

Hej

Man kan rent praktisk lægge webshoppen i en undermappe, og så bibeholde forsiden-din alm. hjemmeside, og så linke.

Du er velkomme  til at kontakte mig hvis du ønsker mere info om e-handel.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 11:51

Hej Gudrun.

Det er ikke noget problem at knytte en webshop til din hjemmeside.

Som der også bliver nævnt kan du linke til din webshop oprettet på samme webhotel som din hjemmeside eller linke til din webshop på et eksternt webhotel.

altså www.dinhjemmeside.dk/webshop.html eller www.webshop.dk

Det kræver lidt ekstra af dit webhotel af drive en webshop på det, så det er en god ide lige at sammenholde kravene til webshoppen og mulighederne i dit webhotel. Det plejer din udbyder af webhotel gerne at ville hjælpe med.

hæ det var sjovt jeg startede med at skrive, at det ikke var noget problem..men med IT er der altid lidt der driller her og der.

Men start med at få kigget på nogle webshops-systemer. sammenhold herefter deres krav med muligheder i dit webhotel.

Jeg er selv startet med at forhandle en webshop-løsning, hvor jeg kan maile dig kravene til webhotellet, som du herefter kan sende til din udbyder af webhotellet.

Ellers må du have held og lykke med foretagendet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)