Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig service TDC

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu i snart 4 dage haft nedbrud hos TDC, og efter første henvendelse sagde damen at der vil gå en uge hvis teknikeren skulle ud til mig, hvis fejlen var på centralen vil det blive lavet indenfor maks 72 timer, ellers jeg kunne betale 2000 for et service gebyr og så var det indenfor 24 timer.

Nej tak betaler ikke en krone ekstra er jo dem som skal levere et produkt som virker. Sidst der var nedbrud var det en kortslutning på centralen, så kan ikke se problemet.  Men intet sket og ringer og rykker dem og nu det en anden som godt kan se jeg har snakket med hende kvinden i tirsdags. Men hun er nu sygemeldt og de 72 timer, var ikke noget han kendte til, han kunne se næste onsdag det vil sige 8 dages nedbrud, og så var det lige meget hvad jeg sagde, det blev ikke gjort før.

Bor desværre et sted hvor jeg ikke kan få andre internet udbydere, som cybercity osv. Syntes det er så ringe en service og kan kun anbefale IKKE at vælge TDC hvis man kan komme udenom dem, de stinker og levere en dårlig service.

Havde vi andre en virksomhed med de målsætninger, overlevede vi ikke længe.

God weekend.

Shape the future, or die trying 8-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:54

Jeg betaler omkring 80 kroner ekstra pr måned for mit abonnement hos tdc - Så starter fejlretning indenfor 1 time, og der er en tekniker hos mig indenfor 3 timer, og de fejlretter til de har løst problemet, hvilket maks må tage 10 timer ifølge vilkårene.

Det er naturligvis med dækning døgnet rundt, hele året.

Jeg synes de 80 kroner om måneden er givet godt ud, i stedet for at risikere at skulle vente i 14 dage på en tekniker..

Så det vil jeg varmt anbefale dig at få tilknyttet dit abonnement, selvom det nok ikke hjælper dig i denne situation.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:57

Det er så godtnok lige steget til 126,- men budskabet er stadig det samme, det kan betale sig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:01

For den del år siden oplevede vi nedbrud og vi betalte for den service.
Da de overholdt det de lovede, så klagede vi, da vi var meget afhængige af vores linje.
Den kære dame sagde så "Hvis i er utilfredse med jeres hurtig-udrykningsservice, så kan i jo bare afbestille den".
Så det var jo en stor hjælp....

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:07

Det er selvfølgelig trist at du er ramt af en fejl hos TDC, men omvendt, så kan du jo også købe nogle tillægsydelser hos TDC som gør, at du ikke kommer den triste situation du er i nu.

Jeg har selv bredbånd og IP-telefoni hos TDC, begge som erhvervsabb.og betaler derudover for 24 timers service både på min telefonlinie og på min bredbåndslinie.

For disse to "sikkerhedsventiler" betaler jeg kr. 151 for om måneden, og de penge er rigtig godt givet ud, jeg har simpelthen ikke råd til at undvære dem!

Det er ikke mere end 2 måneder siden jeg sidst havde brug for dem:

Jeg fejlmeldte min linie kl. 8.15.
Ca. 20 min efter kom der en SMS fra en teknikker at de var i gang med fejlsøgning.
30. minutter senere stod der 2 teknikkere på adressen og målte alle min interne forbindelser igennem.
Fejlen skyldtes et kabelbrud i fortovet og "2 gravefolk" ankom.
Dernæst kom der en der skulle splejse kablet sammen igen.
Gravefolkene dækkede til igen og de 2 teknikkere gennemmålte det hele endnu engang for at sikre at alt var iorden.

Alt i alt, havde jeg 5 TDC folk på adressen i ca. 5 timer den dag, og det for kr. 151 ekstra om måneden.

Nu er det dog snart slut med TDC, idet vi får fibernet og det frygter jeg nok lidt. Omvendt, så er det så meget billigere, at man kan få råd til også at få noget mobilt bredbånd oveni :-)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:13

Jeg fravalgte TDC så snart jeg fik muligheden - og Telia ligesådan - de er nogle røvere.

Jeg synes vi skal have en lov der siger, at hvis der sker fejl hos selskabet, kan vi små selvstændige sende en regning for forbrugte timer - så har jeg omrking 20.000 tilgode nemlig!

Mette

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:15

Vi havde et problem med dem her sidst ... vores 70-nummer ... de havde åbenbart ikke registreret at vi var flyttet (på trods af at regningen for vores ISDN linier, ADSL Linier, mobiltelefoner og alt andet hos dem kom rigtigt) så sendte de regningen for 70-nummeret til min gamle personlige adresse.

Det resulterede selvfølgelig i at den ikke blev betalt, og pludselig en dag var der så usansynligt stille på kontoret. Det undrede mig indtil jeg fik en mail om at man ikke kunne ringe os op, jeg skyndte mig straks at teste 33 220 627 ... og kom fint igennem. Jeg tænkte det var falsk alarm  og svarede mailen, men han insisterede på at det ikke virkede og så var det jeg komi tanke om 70 nummeret, så jeg testede 70 220 627, og kom rigtigt nok ikke igennem.

På trods af at jeg lige havde betalt en telefon regning på over 5.000kr fortalte en flabet tdc supporter mig at jeg var i restance, og hun nægtede at sige med hvor meget. Men det måtte jo være slemt siden de lukkede abbonementet for det. Vi fik at vide at vi kunne henvende os i en TDC butik og betale så ville linien blive lukket op.

Godt fortørnet skyndte vi os ned til TDC og fik at vide at vi skyldte 171 kr.....så spurgte jeg hende hvordan i alverden de kunne forsvare at lukke en virksomheds livsnernve for et beløb der er mindre end de 3 rykker-gebyrer de har lov at tage ... det kunne hun ikke svare på ... hun kunne heller ikke svare på hvorfor vi ikke havde fået nogen rykkere.

Vi fik betalt og fik startet en klagesag hos TDC, men det tog alligevel 48 timer, og 3½ time i telefonen for at få åbnet for skidtet igen. Og i løbet af de 3½ time lykkedes det mig at blive forulempet af 2 TDC ansatte hvoraf den ene kaldte mig en idiot og knaldede røret på.

Mit problem er at jeg har oplevet samme mangel på professionalisme hos Sonofon, Telia, Cybercity, Tele2 ... ja squ snart dem alle sammen, og dem som er de mindste fjolser er desværre TDC. Så de vinder sq på manglen på konkurrene ... stadigvæk :(

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:18

MetteSkagen:

Jeg synes vi skal have en lov der siger, at hvis der sker fejl hos selskabet, kan vi små selvstændige sende en regning for forbrugte timer - så har jeg omrking 20.000 tilgode nemlig!

Jeg sendte af samme årsag engang Cybercity en regning på 70.000kr for tabt arbejdsfortjeneste. Fordi de lukkede vores faste kobberforbindelse, uden varsel og uden at vi kunne komme i kontakt med dem, og det foregik over en uge før den oprindelig var aftalt til nedtagning.

Jeg tvivler på jeg får mine 70.000kr tilbage men jeg ved at den har været hele vejen til toppen og vende og er nu endt hos klageafdelingen som faktisk tog den ret seriøst...måske netop fordi de er klar over at jeg rent faktisk har noget at have det i?

Jeg ved det ikke selv, men jeg kan se at den her sag passer utroligt godt ned over de krav der var stillet for at kunne kræve erstatning da jeg i sin tid havde erhvervsret på mit studie.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 11:47

Benjamin4295:
Bor desværre et sted hvor jeg ikke kan få andre internet udbydere, som cybercity osv.
Hvad med mobilt bredbånd?

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:32

Jeg bor desværre et sted hvor jeg ikke kan bruge mobil bredbånd eller signalet vil være meget svagt, har fuldt op på.

Syntes bare det er surt når man er bundet til en leverandør.

Shape the future, or die trying 8-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)