vi snakker om alt muligt herinde og jeg vil åbne en "bolig søges"-tråd - med risiko for at forummet bliver oversvømmet med "Hielp! Båli Soegs!"-opslag. Jeg er færdig på IT-Universitetet til sommer og har derfor brug en lejlighed i København fra (senest) 1/9, da mit kollegie har sagt mig op. Jeg er igang med at starte eget firma og har derfor ikke syndeligt mange penge at gøre med. Men jeg leder efter 2-4 værelses lejlighed i Indre By, Vesterbro, Østerbro, Nørrebronx, Frederiksberg, Christianshavn . Jeg har råd til at betale maximum 400 måneden for leje; jeg ved ikke helt hvor meget en andel m¨å koste, men jeg tager gerne imod tilbud. Det må gerne være fremleje, så længe det er i et år eller mere. Jeg håber at høre fra jer: a_hoejsted@hotmail.com Mvh., Anders |
Lejlighed?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Her kommer den igen: "Hejsa, vi snakker om alt muligt herinde og jeg vil åbne en "bolig søges"-tråd - med risiko for at forummet bliver oversvømmet med "Hielp! Båli Soegs!"-opslag. Jeg er færdig på IT-Universitetet til sommer og har derfor brug en lejlighed i København fra (senest) 1/9, da mit kollegie har sagt mig op. Jeg er igang med at starte eget firma og har derfor ikke syndeligt mange penge at gøre med. Men jeg leder efter 2-4 værelses lejlighed i Indre By, Vesterbro, Østerbro, Nørrebronx, Frederiksberg, Christianshavn . Jeg har råd til at betale maximum 400 måneden for leje; jeg ved ikke helt hvor meget en andel må koste, men jeg tager gerne imod tilbud. Det må gerne være fremleje, så længe det er i et år eller mere. Jeg håber at høre fra jer: a_hoejsted@hotmail.com Mvh., Anders |
Jeg går ud fra du mener 4000 kr om måneden? Man får vidst ikke meget i Kbh. for 400kr |
|
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
|
Venligst
René Buch
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)