Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejlighed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

vi snakker om alt muligt herinde og jeg vil åbne en "bolig søges"-tråd - med risiko for at forummet bliver oversvømmet med "Hielp! Båli Soegs!"-opslag.

Jeg er færdig på IT-Universitetet til sommer og har derfor brug en lejlighed i København fra (senest) 1/9, da mit kollegie har sagt mig op.

Jeg er igang med at starte eget firma og har derfor ikke syndeligt mange penge at gøre med.

Men jeg leder efter 2-4 værelses lejlighed i Indre By, Vesterbro, Østerbro, Nørrebronx, Frederiksberg, Christianshavn . Jeg har råd til at betale maximum 400 måneden for leje; jeg ved ikke helt hvor meget en andel m¨å koste, men jeg tager gerne imod tilbud.

Det må gerne være fremleje, så længe det er i et år eller mere.

Jeg håber at høre fra jer: a_hoejsted@hotmail.com

Mvh.,
Anders
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:48
Undskyld. Det var min post ovenover; jeg var åbenbart logget af.

Her kommer den igen:
"Hejsa,

vi snakker om alt muligt herinde og jeg vil åbne en "bolig søges"-tråd - med risiko for at forummet bliver oversvømmet med "Hielp! Båli Soegs!"-opslag.

Jeg er færdig på IT-Universitetet til sommer og har derfor brug en lejlighed i København fra (senest) 1/9, da mit kollegie har sagt mig op.

Jeg er igang med at starte eget firma og har derfor ikke syndeligt mange penge at gøre med.

Men jeg leder efter 2-4 værelses lejlighed i Indre By, Vesterbro, Østerbro, Nørrebronx, Frederiksberg, Christianshavn . Jeg har råd til at betale maximum 400 måneden for leje; jeg ved ikke helt hvor meget en andel må koste, men jeg tager gerne imod tilbud.

Det må gerne være fremleje, så længe det er i et år eller mere.

Jeg håber at høre fra jer: a_hoejsted@hotmail.com

Mvh.,
Anders
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 14:29
Jeg har råd til at betale maximum 400 måneden for leje; jeg ved ikke helt hvor meget en andel må koste, men jeg tager gerne imod tilbud.

Jeg går ud fra du mener 4000 kr om måneden? Man får vidst ikke meget i Kbh. for 400kr
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:34
Jeg er bange for at man heller ikke i de områder han nævner får noget som minder om 2 værelser for 4000 kr.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:47
en hurtig søgning på www.dba.dk giver masser af muligheder for et værelse eller bofællesskab i en stor lejlighed, dog er der visse muligheder hvis man ønsker den usikkerhed der findes i at bo i noget der er fremlejet ..................... så prisen på 4.000 kr for en stor lejlighed må betegnes som ikke muligt.

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)