Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er på udkig efter et interessant projekt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg er på udkig efter et projekt at investere i, da jeg netop har fået lidt overskudslikviditet.

Er der nogen derude, der mangler en partner med forstand på salg, marketing og økonomi?

Jeg vil helst være passiv ejer, men vil naturligvis gerne løbende byde ind, hvis der er områder hvor jeg kan bibringe værdi

Ser frem til at høre fra jer

Mvh Mikael

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 15:48

Hej

Hvad er det præcist du er interreseret i? Er det et webprojekt? eller en fysisk forretning? eller noget helt 3

Mvh

Kristian Matthes

Mvh Kristian Matthes

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:59

Hvor meget er Du int. i at investere? Taler vi 100.000 euro., 1.000.000 euro. eller  100.000.000 euro? 

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 16:00

Hej

Relevant spørgsmål :0)

Jeg søger dog ikke nogen specifik branche

Det vigtigste er, at jeg i det små kan bidrage, men at der er en anden der har hovedansvaret

Så jeg er vel kort fortalt interesseret i den gode ide og vil i den forbindelse bidrage med lidt penge og erfaring

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 16:02

Det er i samme forbindelse værd at bemærke at beløbet jeg taler om at komme med er i lejet 0-500.000 kr - hvis ideen og managment giver mig en god fornemmelse i maven

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:13

Hej Mikael

Vi har et projekt som pt. bliver kørt med "venstre hånd" fordi vi ikke har økonomien til at have programmøren igang fuld tid, vi mangler omkring 250.000kr til at få det færdigt og få det over stepperne. Der findes konkurrenter med lignende koncepter men vi mener at vores løsning er mere fleskibel og i højere grad vil tilfredsstille kunden.

Produktet skal sælges som Software As a Service, og vil forhåbentligt blive en vigtig del af kundernes kerneforretning på samme plan som webshop softwaren idag er det for webshops.

Mht afsætning af systemet har vi blandt andet tal med Microsoft om salg og distribution i resten af verden, men de vil se det solgt og i funktion på et eksisterende markede før de går ind i det.

Investeringen skal gå til løn til udvikleren som er fundet, og sælgeren som evt kunne være dig selv eller en du kender. Mht. ejerskab, fordelinger osv. er det noget vi kan snakke om hvis det har din interesse. Men jeg forestiller mig vi starter med at stifte et Aps til formålet.

I forvejen har vi lagt nogenlunde det samme beløb i form af research, udvikling, networking og arbejdstimer. Hiv fat i mig på mail@mc-solutions.dk hvis det lyder brugbart.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:18

mikaeld:

Det er i samme forbindelse værd at bemærke at beløbet jeg taler om at komme med er i lejet 0-500.000 kr - hvis ideen og managment giver mig en god fornemmelse i maven

Hvis Du kan strække dig til 1.000.000 kr., så har jeg en klient der har et meget spændende projekt i USA. Du kan skrive mig en PB for mere information hvis Du er int..

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 21:14

Hej Mikael

Har du fundet dig et spændende projekt at gå igang med?

Mvh

Kristian Matthes

Mvh Kristian Matthes

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 22:29

hej dimitri

Det er nok lige i overkanten, da jeg hellere vil sprede mig, men send mig lidt materiale, det kan da være jeg kender nogen som kender nogen

God dag

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 22:30

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)