Hej Mikael
Vi har et projekt som pt. bliver kørt med "venstre hånd" fordi vi ikke har økonomien til at have programmøren igang fuld tid, vi mangler omkring 250.000kr til at få det færdigt og få det over stepperne. Der findes konkurrenter med lignende koncepter men vi mener at vores løsning er mere fleskibel og i højere grad vil tilfredsstille kunden.
Produktet skal sælges som Software As a Service, og vil forhåbentligt blive en vigtig del af kundernes kerneforretning på samme plan som webshop softwaren idag er det for webshops.
Mht afsætning af systemet har vi blandt andet tal med Microsoft om salg og distribution i resten af verden, men de vil se det solgt og i funktion på et eksisterende markede før de går ind i det.
Investeringen skal gå til løn til udvikleren som er fundet, og sælgeren som evt kunne være dig selv eller en du kender. Mht. ejerskab, fordelinger osv. er det noget vi kan snakke om hvis det har din interesse. Men jeg forestiller mig vi starter med at stifte et Aps til formålet.
I forvejen har vi lagt nogenlunde det samme beløb i form af research, udvikling, networking og arbejdstimer. Hiv fat i mig på mail@mc-solutions.dk hvis det lyder brugbart.