Jeg arbejder i øjeblikket på at kunne tilbyde vores freelance-ansatte nogle rabataftaler indenfor tøj, smykker, frisør, wellness m.v. Så hvis I er interesseret i at give os et tilbud, er I meget velkomne til at kontakte mig på nedenstående e-mail. Om Sampling ServiceSampling Service er i dag Danmarks største leverandør af sampling- og promotionaktiviteter. I mere end 10 år har vi gennemført over 100 forskellige kampagner og events om året. Her i 2008 har vi allerede eksekveret kampagner for bl.a. Cadbury Stimorol, Carlsberg, Rynkeby, Adidas, Coca-cola, Toms og MTV. Sampling Service er repræsenteret i alle større byer, hvor vores opgaver bliver eksekveret i store supermarkeder, storcentre, stationer, messer m.v. Vi er 10 fastansatte fordelt på et kontor i København og et i Århus. Yderligere har vi 450 købestærke unge mennesker tilknyttet som freelance promoters. Vi har ikke før haft tilknyttet rabataftaler, men der er en meget stor efterspørgsel fra vores promoters omkring dette tiltag. PromotioncrewetVi har som nævnt 450 unge i alderen 17-33 år tilknyttet som freelance promoters. 80 % af vores promoters er piger og størstedelen bor i store byer som Århus, Odense, København og Aalborg. De særlige kendetegn ved vores personale er, at de er udadvendte, fleksible, pligtopfyldende og nysgerrige efter at prøve nye ting - så dette er en oplagt mulighed for at få flere kunder ind. Hvis I vil læse mere om Sampling Service, kan I gå ind på www.samplingservice.dk. Jeg håber, at I vil hjælpe os med at give vores promoters nogle interessante fordele, hvor I til gengæld vil få over 400 potentielle kunder.I er mere end velkomne til at kontakte mig med spørgsmål, kommentarer eller for yderligere oplysninger. Mange hilsner Stine BrostrømHR-medarbejder Sampling Service ApSØstergade 26A, 4. sal1100 København K Mail: stine@samplingservice.dkwww.samplingservice.dk / www.eventjob.dk
|
Hej Stine
Der findes et firma der hedder personaleklubben.dk, prøv at kontakte dem...
Mvh Chris