|
Det er lovligt,men derfor kan du godt riskere at tabe domænerne alligevel.
Find andet domænenavn og kom så i gang. Ingen grund til at være bange, vi lærer af de fejl vi begår, og du kan ikke komme i fængsel for det.
|
Det er lovligt,men derfor kan du godt riskere at tabe domænerne alligevel. Find andet domænenavn og kom så i gang. Ingen grund til at være bange, vi lærer af de fejl vi begår, og du kan ikke komme i fængsel for det. |
Hvis du vælger et navn hvor just eat indgår i, så vil jeg tro du krænker deres varemærke, især når det nu er nøjagtigt samme branche i slår jeres folder i. Så jeg vil helt klart anbefale dig et andet navn, der ikke ligner deres. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej der Måske du kunne få hjælp hos helle lund - min veninde som er advokat- skriv til hende på helle_lund@hotmail.com
|
Hej Jasmin Men hvorfor egentlig også vælge et navn så du altid bliver sammenlignet med de andre. Hvorfor ikke vælge et nyt navn, og forsøge at gøre dit koncept mere unikt? |
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Salg af emballage www.billigEmballage.dk
Helt enig. Med sådan et domæne ville du komme til at fremstår som en slags "kopi-virksomhed", som en der prøver at få del i andres succes. Find istedet på dit eget unikke navn, og lav et bedre produkt end de andre. Hvis du ikke har evnerne til det, synes jeg du skal holde dig væk. Just-eat sidder ret tungt på den del af nettet og der skal en rigtig god side + en ordentlig bunke penge til markedsføring for at kunne konkurrere med dem. Du kunne også prøve at lave noget lidt andet end bøffer. Hvad med en side med is-boder. Det kunne da være fedt hvis man kunne gå ind på en side og finde ud af hvor man får flest kugler for færrest penge i lokalområdet, når man skal ud og køles af i sommervarmen. Dette vil dog være en noget sæsonpræget hjemmeside, men helt sikkert en side jeg ville bruge. Jeg elsker is ;) Du kunne kalde siden Just-ice.dk (domænet er ledigt) mvh Tobias |