Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp er bange for at komme i gang

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej i kære aminoer :)Jeg overvejer at starte noget konkurrerende side til Just Eat, men dog kun med bøf huse. Jeg har kontakt til en del bøf huse, som virker interesserede, men nu kommer spørgsmålet er det overhovedet lovligt at købe et domæne som f.eks. just-eat-now.dk eller just-eat-meat.dkJeg har kontakt til nogen som kan lave min side, men tør ikke at gå i gang med før at jeg finder ud af om det er lovligt. Det er ikke sikkert at der er nogen aminoer som kan svare på mit spørgsmål, men måske kender i nogen som kan svare på spørgsmålet til en fornuftig pris. Jeg har som mange andre herinde ikke mange penge men jeg er da villig til at bruge nogen af dem på at sikre mig at jeg ikke bliver sagsøgt JPå forhånd mange tak !   
Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:33

Det er lovligt,men derfor kan du godt riskere at tabe domænerne alligevel.

Find andet domænenavn og kom så i gang. Ingen grund til at være bange, vi lærer af de fejl vi begår, og du kan ikke komme i fængsel for det.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:06

Hvis du vælger et navn hvor just eat indgår i, så vil jeg tro du krænker deres varemærke, især når det nu er nøjagtigt samme branche i slår jeres folder i.

Så jeg vil helt klart anbefale dig et andet navn, der ikke ligner deres.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 20:22

Hej der

Måske du kunne få hjælp hos helle lund - min veninde som er advokat- skriv til hende på helle_lund@hotmail.com  

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:10

Hej Jasmin

Men hvorfor egentlig også vælge et navn så du altid bliver sammenlignet med de andre. Hvorfor ikke vælge et nyt navn, og forsøge at gøre dit koncept mere unikt?

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:45

Helt enig.

Med sådan et domæne ville du komme til at fremstår som en slags "kopi-virksomhed", som en der prøver at få del i andres succes.

Find istedet på dit eget unikke navn, og lav et bedre produkt end de andre. Hvis du ikke har evnerne til det, synes jeg du skal holde dig væk. Just-eat sidder ret tungt på den del af nettet og der skal en rigtig god side + en ordentlig bunke penge til markedsføring for at kunne konkurrere med dem.

Du kunne også prøve at lave noget lidt andet end bøffer. Hvad med en side med is-boder. Det kunne da være fedt hvis man kunne gå ind på en side og finde ud af hvor man får flest kugler for færrest penge i lokalområdet, når man skal ud og køles af i sommervarmen. Dette vil dog være en noget sæsonpræget hjemmeside, men helt sikkert en side jeg ville bruge. Jeg elsker is ;)

Du kunne kalde siden Just-ice.dk (domænet er ledigt)

mvh Tobias

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)