Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webhus / udvikler

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er heller ikke interesseret

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 13:41

Vi havde en aftale om en fast pris men da de så valgte at sætte prisen op fra det aftalte så trak jeg mig

Og jeg kunne ikke finde et sted at slette den anden bruger da jeg ville skifte navn, men computeren her havde åbenbart gemt cookie fra den gamle bruger...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:06

Det er nu meget logisk at skifte navn når man har opbygget sig et mindre heldigt rygte!

Og desuden tør jeg slet ikke handle med dig når du fortæller os at du har lavet walk-out på et projekt fordi estimatet ikke holdt. Det er simpelthen for useriøst!

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 14:42

Nu har jeg jo så skrevet både mit efternavn og fornavn i emailen jeg prøvede at sende til dig og en enkelt whois søgning på feks hxs.dk siger hvem jeg er sååh..

Nu er det sådan at den koder jeg fandt var på getacoder.com hvor jeg skrev fuld specs liste på engelsk og så kan folk byde nu var det sådan at gutten bød 1000 USD og det sagde jeg ok til og overførte 1000USD til min escrow konto der inde... nu da han er færdig så kræver han 2000 usd selvom der tydeligt står at han har budt 1000 usd så jeg kan BESTEMT ikke se at jeg har gjort noget som helst dumt / ulovligt / eller forbrudt mig mod NOGEN SOM HELST REGLER!! og slet ikke på getacoder.com hvor han har brudt reglerne ved at byde under end hva han vil lave den til...

Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:03

Hej hxs,

Vil du også sende kravspec og budgetramme til anders@andiso.dk? 

Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:09

Jeg var for hurtigt ude og læste kun første indlæg.

Efter at have læst resten af tråden er min interesse også væk... 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:06

Retfærdigvis skal det siges at 1k us$ er en meget lille opgave, som man burde kunne give et relativt fornuftigt estimat på.

Men på den anden side så er 1k godt nok også alt for billigt til at man kan forvente noget som helst.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)