Hej Aminoer! I går åbnede jeg mine nye side www.popdrenge.dk, på siden kan man teste, hvor meget popdreng man er. Målgruppen er ca 14-18 årige, måske en smule bredere. Siden har på nuværende tidspunkt allerede haft godt 300 besøgende (viser Google Analytics), 1500 sidevisninger og lidt over 900 har taget testen. Du kan evt. kigge dig lidt rundt på siden og se, hvor du godt kunne tænke dig din reklame. Køre lige nu med et random system, men kan sagtens fjernes, så det kun er din reklame der bliver vist, hvis der selvfølgelig kommer en ok pris. Hvis der er spørgsmål så skriv. Mads. |
Billig annonce plads til salg.
- 1
|
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.
Har allerede adsense på siden. Ville du kunne se hvis du åbnede den. :) |
|
Du skal måske overveje at få noget mere indhold på siden, |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil
Det er meningen det kun skal være en test, som mange tager og sender videre til deres venner, hvor man på den måde får en del besøg og der derfor også er mange der ser reklamerne. |
Problemet med dette er at når hele din potentielle målgruppe har besøgt sitet én gang så dør det, og dermed ryger grundlaget for at sælge reklamer. Mvh. Michael |
Det har du ret. Men hvem har også sagt reklamen skal være der i lang tid? Der kan også laves aftaler på ugeplan, dageplan el.lign. |