Hi! Jeg hepper helt sikkert på to''ern - det er en super løsning.
mvh. RENEGADE
|
Jeg undrer mig over hvorfor ingen har foreslået begge.
Hi! Jeg hepper helt sikkert på to''ern - det er en super løsning.
mvh. RENEGADE
|
Med venlig hilsen
René Nielsen
Jeg undrer mig over hvorfor ingen har foreslået begge. Jeg ville klart vælge at have 2''eren som forside, giver blikfang og viser nyskabelse. og så have 1''eren som bagside hvor man nemt kan overskue informationer og sådan.
Det koster jo ikke en bondegår at trykke på begge sider. |
Super idé Martin !! Kunne nu også bedst lide 2''eren Hvis du vil sikre dig, at kontaktinfo står klart, laver du bare teksten i en mere tydelig farve. Eks orange eller en rødlig nuance. |
|
Det bliver helt sikkert 2''eren, der bare lige skal finpudses lidt. De bedste hilsner |
Genial idé martin...!
Jeg trækker mit foreslag tilbage og stemmer for begge 2!!! |
2''eren er det anderledes valg, hvis detaljerne bliver finpudset vil jeg uden tvivl vælge dette kort. Det skiller dig ganske enkelt ud fra mængden, og det er vel det vi alle ønsker. God fornøjelse! |
Hatten af for 2''eren. Den er rigitg godt fundet på. Jeg vil foreslå dig at slå noget mere på dine evner i teksten og nedtone din lave pris. Hvis du kan få noget om dine personlige værdier ind, tror jeg det vil virke endnu stærkere. Måske kan du hyre en freelance tekstforfatter til at lave en god tekst......
mvh Hans |
Joel ffice Jeg tror, du er en lurendrejer. Hvis man er AD’er (det hedder ikke AD’s), så ved man godt, når man har fået en god idé som din 2’er. Du er ikke selv i tvivl, vel? Men hvis dit spørgsmål er en prøve på vores evner eller en smart reklame rettet mod os, tager jeg også hatten af. Og så på den anden side... Hvordan kan en person der kalder sig AD’er vælge den skrift? Spatieringen er en katastrofe og selve fonten er lavet af en amatør. Det kan hverken en AD’er eller en teksforfatter være bekendt. mvh. Bo Jensen butik Go’aften |
Jeg er grafisk designer og arbejder dagligt med layout af visitkort i forbindelse med udformning af grafiske profiler for diverse kunder. Jeg synes nr 2 er genial!!!! Det fortæller ved første øjekast hvad du laver og man ser jo hurtigt dine oplysninger. Den skal bare sendes til tryk :-) Rasmus |
www.logomotiv.com