Eniro yder dig en gratis service (henviser potentielle kunder til dig) - desværre er der opstået en fejl i denne service som du opdager midt om natten i en weekend.
Jeg tror det samlede antal kunder Eniro hidtil og de næste mange år vil henvise til os er meget tæt på 0. Der er næppe ret mange der bruger Eniro eller degulesider.dk til at finde frem til Den Blå Avis eller QXL - så hvorfor skulle de bruge dem til at finde frem til en markedsplads for fugleannoncer?
Så nej, Eniro giver ikke mig noget som helst ved at have mit firma optaget i deres liste over firmaer.
Du er så utilfreds med at du ikke kan få rettet fejlen i denne gratis service døgnet rundt, men først da Eniro åbner mandag morgen (hvor de efter dit eget udsagn retter fejlen straks du gør dem opmærksom på det).
Jeg er ikke utilfreds med at jeg ikke kan få den rettet i weekenden. Ja, de rettede fejlen med det samme - og forespurgt på hvordan sådan noget kunne ske var svaret bare at "tjaa, der kan jo ske fejl". Nu har jeg også haft med Eniro at gøre i en anden sammenhæng og må konstatere at firmaet er så useriøst at de ikke er værd at have med at gøre.
Iøvrigt optræder fejlen stadig på eniro.dk - de sagde også det ville tage op til 24 timer før rettelsen slog igennem. Ser du mig klage over det?
Jeg har VIRKELIG svært ved at se hvad det er du føler dig så fornærmet over, men det er nok bare mig...
Hvad jeg ikke kan forstå er at du syns det er helt okay at Eniro, mod bedre vidende, vælger at oplyse forkerte kontakt oplysninger og iøvrigt oplyser forkert adresse på alle mennesker i DK der bor i etagebyggeri.
Derudover kan du jo prøve at overveje hvad du vil synes om hvis dine kunder blev henvist til din nabo istedet for dig selv - og at din nabo så samtidig var lidt af en særling så dine kunder får en absolut dårlig oplevelse ud af at ringe til dig. Det kunne jo være de valgte din konkurrent som leverandør istedet.
Jeg har VIRKELIG svært ved at se hvordan du kan mene det ikke er et problem, men det er nok bare mig...
Uden at kende nærmere til Eniros service - mon ikke du kan få lov til helt at blive slettet hvis du beder pænt om det, så er alle dine trængsler forbi?
Ganske sikkert, det ku da også godt komme på tale hvis de alligevel ikke kan finde ud af deres kerneforretning.