Vi er i gang med at positionere vores side www.playerstransfer.com i Europa og Afrika. I den forbindelse kan jeg huske at have læst i Thorborgs bibel at man kan købe sig til den slags. Vi har også fundet masser af firmaer der tilbyder at bygge links, er der nogen herinde som har erfaring med firmaer der bygger links, og kan anbefale specifikke firmaer? Derudover er vi også interesseret i folk som ligger inde med lister over sider i udlandet, hvor man selv kan lave gratis links? Med venlig hilsen Søren Oxholm, Playerstransfer.com |
Hej Søren
Jeg har lidt erfaringer med folk der bygger links, og jeg kan kun sige at hvis du finder den rette så kan det virke.
Jeg vil gerne anbefale en side: http://www.imwishlist.com som er en liste med directories hvor du på en nem måde kan tilmelde dine links og det du gerne vil listes på. Her kan du finde gratis directories og betalte directories, men du kan jo starte med at downloade gratis versionen og tilmelde dig gratis directories for at se om det giver noget.
Jeg har selv købt versionen med alle directories, og jeg kan sige at der p.t er 1350 directories på den fulde liste, så der er noget at gå igang med
Med venlig hilsen
Jean-Michel