Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville det være for påtrængende...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville det være for påtrængende.. ... hvis du modtog en lille rudekuvert med post Dk - hvor i der lå en kort presentation af en flytteforretning og dens produkter/services et stykke tid inden du skulle flytte?

Der vil kun være tale om en kort presentation samt lidt info omkring priser osv - svarende til 1 A4 side + 1 visitkort samt en lille magnet til at hænge det hele på på køleskabet

Hvordan ville i reagere på sådan et brev?

Og ville det være okay hvis det fyldte 1 A4 side + 1 A4 side med "Flyttemandes 10 hurtige råd"

Kort sagt vil jeg godt have noget konstruktiv kritik af ideen ???

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:20

Jeg kan klart gode lide din ide, og også det at du ikke kun fremstå som en virksomhed som sælger et produkt, men også kommer med de 10råd.

Dog tror jeg at den magnet vil ryge samme sted hen som din brochure, nemlig ned i skraldespanden. Det ville ikke være påtrængende, men ville være lige så ligegyldigt som alt det andet spam der ryger gennem postkassen.

Jeg synes du skulle give en anden gave med. Hvilke ting skal man som regel bruge når man flytter? Noget i en størrelse som kan være en kuvert, og så skulle det selvfølgelig være reklame for dig. Det eneste som jeg hele tiden kommer til at tænke på er kasser, men de kan jo ikke være i en kuvert. Men måske man så skulle lave et "gavekort" på 2gratis flyttekasser. Så tror jeg helt klart at folk ville tænke, ja det skal jeg bruge, dette gemmer jeg. Altså du får dem til at beholde papireren på den måde, og dette ender forhåbentligt i et salg hos dig.

Tilmeldt 3. Aug 07
Skrevet kl. 21:30

Hej Flyttemand.

- Måske ville jeg spekulere på, hvordan du vidste, at jeg skulle flytte?

- Hvor får du oplysningerne fra?

- Derfor tror jeg, du skulle melde ærligt ud i brevet og fortælle, hvorfra du ved det

- F.eks. hvis du har læst i avisen, at vedkommende har solgt sit hus, eller at til salg-skiltet udenfor er påklæbet "solgt"

- SÅ ville jeg tænke: "kreativ fyr". Måske ville han være hyggelig at få en snak med

- Et kort brev er OK - og "Flyttemandens 10 hurtige råd" ville jeg være vildt begejstret for at få. Det er SÅ besværligt at flytte.

Held og lykke med foretagendet.

Sommerhilsen

Anne Øgendahl

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 22. Mar 06
Skrevet kl. 21:31

Magneten er nettop tænkt for at arket skal hænges op på køleskabet frem for at det bliver gemt i skraldespanden - eller sammen med de gamle aviser??? Tror du ikke det er en go ide???

Medhensyn til de 2 gratis flyttekasser er det ikke aktuelt da folk gratis låner kasserne og får dem frit leveret /Hentet

Men man kunne jo godt lave det som et gavekort på Fri levering (Normalprisen er 360 kr for ekstra leveringer)

Har du nogle ideer til hvordan man får folk til at gemme arket???

Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Fra  GLOBAL-Network Skrevet kl. 22:21

Det er da ikke påtrængend, det er da bare at gå efter det!!!

Jeg tror du skal målrette budskabet alt efter hvem dine kunder er, hvis du vilflytte hr. og fru jensen til noget mindre, vil jeg skive pris og at man f.eks ville hjælpe med at pakke, rykke møblerne på plads det nye sted ect. Hvis du skal flytte for unge mennesker, vil jeg nok nævne pris og noget med at de kunne selv være med og spare en skilling fra SU'en. Jeg tror at folk desværre vælger efter pris.

I stedet for at skrive vi er sød rar og meget flink flyttemand, som alle i København gør, så ville jeg nok heller skrive "kun X skader på Y flytninger, og du bliver ikke nr. X+1 hvis hvis vi kan gøre noget for at forhindre det.

De 10 gode råd er en god idé, men gaver tror jeg bare vil ryge ud, hvis det skal kunne være i en kuvert.

Tilmeldt 22. Mar 06
Skrevet kl. 22:55

Sommerfugl

Der kommer til at stå i første linie (Som underoverskrift) hvem kilden er - Ville personligt syntes at det var lidt skummelt hvis der var et eller andet firma der vidste at jeg skulle flytte bare sådan ud af den blå luft ;)

Brøgger

Hvem sigr jeg er københavner? *GG* 

Den bliver ikke målrettet til forskellig grupper - men der kommer til at stå hvad vi tilbyder herunder pakning osv så kan folk selv vælge til og fra

og der kommer også til at stå priser - Men ingen studenter rabat (jeg vælger selv firmaer fra der giver rabat til forskellige grupper - De må jo være for dyre de gange de ikke giver rabat?)

Og ingen tvivl om at folk vælger udfra prisen - Men den konkurere jeg ikke på ... Mine priser er faste og følger markeds prisen

Der er naturligvis mange der køre til næsten ingen penge - og kunderne får precis hvad de betaler for ... Men nu skal det jo ikke blive en debat om priser det her!

Medhensyn til gaven tror jeg at jeg har besluttet at der i bunden af arket skal være en lille rubrik hvor der står at

"Dette ark giver ret til frit at få leveret det antal kasser du skal bruge til din flytning - Kasserne lånes Gratis og afhentes gratis når de er tomme"

Og så ryger de 10 gode råd også lige med

Husk at hæve kontanter til at afregne flyttefolkene med

Husk Sodavand til flyttefolkene

Husk.... Til Flyttefolkene

Osv hehe

Kom endelig med mere "Kritik"?

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 01:32

Jeg syntes også det er en fin idé. Der er utvivlsomt nogen der vil finde det påtrængende men jeg ville personligt ikke. Nu skal jeg f.eks. på Formlandsmessen i næste måned og den sidste måned er jeg blevet tilbydt alt muligt med posten fra firmaer der formodentligt har købt adresserne fra MCH. Det drejer sig om altmuligt som faktisk er relevant det sidste jeg fik var et fragt firma som ligger lige ved siden af og her kunne jeg oven i købet få opbevaret mine pakkematerialer under messen. Nu har vi vores egen store lastbil så det var ikke lige relevant men jeg bed da mærke i det og kender nu navnet på firmaet og fandt det altså ikke påtrængende.

De små gaver vi kan sende til folk hmm er de pengene værd det må man da håbe! Jeg syntes idéen om en magnet er fin netop fordi nu har de også noget at hænge brevet op med. Formet som en lastbil og med telefonnummer på syntes jeg det er en vinder.

Med henblik på længden af brevet så er det helt OK med 2 A4 sider når den ene er din huske liste. Men sørg nu for at fatte dig i korthed en tætskrevet side er der ikke mange der gider læse. Jeg vil desuden foreslå dig at du måske laver et udkast til teksten selv MEN få en tekst forfatter til at lave det færdigt for dig.

Held og lykke med det   

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 06:53

Må man godt sende reklamer ud med modtager navn til private?

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:33

Det her er lidt ud i den blå luft og måske totalt hjernedødt, Men ....:-)

Kunne brevet, visitkortet, magneten osv, erstattes ved at sende en tom flyttekasse ud til en mulig kunde, der snart skal flytte. Altså få påtrykt de 10 gode råd, dit firmanavn, logo, telefon nummer og måske med teksten. Gratis flyttekasser, frit leveret og afhentet... og måske i en farve der ses :-)

1. Kunden vil huske dig med garanti!

2. en helt ny flyttekasse, smider man ikke ud, den kan man altid bruge til opbevaring uanset hvad...

3. Kassen vil reklamere for dig igen og igen, hver gang den bliver set

Håber det kan bruges, da jeg synes det er en sjov ide :-)

Mvh Chris 

Tilmeldt 22. Mar 06
Skrevet kl. 17:49

Det er faktisk en rigtig go ide - Men også ret dyr ... en flyttekasse er dyr at sende selv om den er tom - man kan få nogle små "Reklame kasser" men de koster det samme som de store (25 kr Ca)

Et brev koster trodsalt kun 5.50 kr - og når der er tale om 10/20 breve hvis ikke 50 pr uge er prisforskellen for stor

Og jeg tror at et læt læseligt brev sælger ligeså godt - Dem der vil købe skal nok gemme brevet ... Resten smider det ud aligevel

Og det samme gælder kasserne

Poinden i min stradigi er jo at komme før de andre med mit budskab - Dvs kunden behøver ikke at overveje andre muligheder

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)