Jeg er så småt ved at have startet min første virksomhed op. Det er en handelsvirksomhed, der med tiden skal kunne tilbyde andre virksomheder, som ønsker at få afsat deres produkter på det danske marked, en salgsstyrke. Således at de ikke skal til at investere i det selv, så vil min virksomhed kunne tilbyde en samlet løsning.
Den første aftale er så småt ved at være på plads med en samarbejdspartner. Det omhandler salg af brætspil. Så hvis der er nogen i iværksætter universet, som har noget viden omkring brætspilsmarkedet og som de vil dele ud af er jeg meget lydhør overfor det.
Tja... jeg ved nu ikke. Bezzerwizzer blev da meget populært og ham der fandt på det sad da bare hjemme med en god idé, og sælger i dag til flere lande.
Tror ikke at det er svært at sælge brætspil. Tror bare at folk har en forestilling om at det var i 80'erne og 90'erne man spillede brætspil. Tror at folk spiller brætspil i dag som de gjorde for 20 år siden, dog nogle andre former og med mere modificerede regler. Her mener jeg at der er kommet flere "features" på brætspilene.
Det spil jeg skal sælge er udviklet og det kan sagtens udvikles meget mere og komme til at omfatte flere ting og features. Udviklingsmulighederne i det er nærmest uendelige. Det er ikke et ordinært brætspil, som kan købes i BR.
Planen er også at det skal udbredes til flere lande, da det, som udgangspunkt, kan laves i alle lande.
Brætspil sælger bedst i butikken - og kun online hvis det er nichespil. Brætspil sælger 90 % i julen - resten af året ligger markedet brak Brætspil sælges i detail gennem indkøbsordningen bag boghandlerne, BR, ToysRus, Dansk Supermarked og Coop. Nicheprægede brætspil sælges gennem de meget få specialbutikker som findes.
.. og så er rettighederne til mit brætspilskoncept i øvrigt til salg.
Det er absolut ikke så nemt et marked. Jeg har mange års erfaring med salg af brætspil i Danmark og markedet er ikke som for 20 år siden. Det ændrer sig hele tiden.
"Brætspil sælger bedst i butikken - og kun online hvis det er nichespil. Brætspil sælger 90 % i julen - resten af året ligger markedet brak Brætspil sælges i detail gennem indkøbsordningen bag boghandlerne, BR, ToysRus, Dansk Supermarked og Coop. Nicheprægede brætspil sælges gennem de meget få specialbutikker som findes."
Jeg er enig med ovenstående og kan så tilføje.
Børnespil er de mest solgte brætspil
Familiespil og voksenspil er meget svære at sælge.
JA der findes undtagelser og du skal ikke lade dig skræmme, men bare klø på.