Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt webhotel, med let tilføjelse af mange domæner?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg leder efter en ordning, hvor jeg kan købe et rimeligt stort webhotel, helst med nogenlunde fri trafik. Og hvor jeg kan købe og tilføje en masse domæner løbende. Hvem har den bedste løsning på det i DK? Hvem vil i anbefale?

Tak

Mvh en fattig mand

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:29

Har hørt godt om one.com og gigahost.dk

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:55

Jeg kan godt anbefale Unoeuro.com (dansk virksomhed) - det er selskabet Zitcom der ejer Unoeuro - og Zitcom ejer også bl.a. Wannafind, UnoTel m.fl. De har styr på deres ting.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:00

Jeg vil anbefale http://gigahost.dk som hotel for alle dine domæner. http://www.webhosting.dk er nok det billigste sted at købe .dk domæner (som du så kan pege på gigahost). Internationale domæner er fx billige hos http://hostchilli.com

Gigahost er en god og billig løsning, nogenlunde hurtig osv, men det er ikke verdensklasse hastighed eller oppetid vi taler om. Derfor koster det også kun en 20-er om måneden.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 15:32

Steffen Olsen:

Har hørt godt om one.com og gigahost.dk

Hej!

Det er ikke muligt at have mere end ét domæne på One.com. I hvert fald ikke såvidt jeg er bekendt.

Derimod har jeg rigtig gode erfaringer med Unoeuro, hvor jeg hoster langt de fleste af mine hjemmesider. Her er pladsen dog ikke enorm og du betaler et gebyr for at registrere fæere domæner på samme webhotel.

Held og lykke i din søgen!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:40

Især det at kunne tilføje domæner løbende har også været vigtigt for mig. Jeg bruger selv Surftown men har også kigget på Unoeuro som er godt med på dette område. I hvertfald hos Surftown kan du oprette flere domæner gratis til samme site (som Alias). Med Privat > Advanced får du 10 websites for et sted mellem 20 og 40 kr per måned. Og alt kan redigeres gennem deres adm interface.

Og ikke at forglemme: De har et Oneclick concept til Linux hoteller der gør det ultra simpelt at oprette Wordpress, PHP-BB m.m.

Svartiderne er ikke 100% i top, men ok kvalitet af et billigt webhotel at være.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 15:42

Det der mere flere domæner.. betyder det at hvis jeg har domænerne: www.xx.dk, www.xxx.dk og www.xxxx.dk så kan jeg altså kun benytte ét af dem til at lede hen til min ene hjemmeside?

Jeg skal altså ikke have flere hjemmesider, men bare have forskellige indgangsvinkler til den samme side.. altså f.eks. forskellige stavemåder på mit domæne. 

Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:06

Jeg har ca 10 domæner på one.com - de er flinke og hurtige. Jeg kan varmt anbefale one.com

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 16:24

Steffen Olsen:

Det der mere flere domæner.. betyder det at hvis jeg har domænerne: www.xx.dk, www.xxx.dk og www.xxxx.dk så kan jeg altså kun benytte ét af dem til at lede hen til min ene hjemmeside?

Jeg skal altså ikke have flere hjemmesider, men bare have forskellige indgangsvinkler til den samme side.. altså f.eks. forskellige stavemåder på mit domæne. 

Du må kun have dit indhold på ét af domænerne, og så 301 redirecte de andre over på dette. Ellers får du duplicate content og får således sværere ved at ranke godt i søgemaskinerne.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 16:35

Hey - tak for jeres svar.

Forløbigt lyder det somom jeg skal kigge på unoeuro og gigahost som mulig webhotel, og så købe domæner hos webhosting!

Det jeg vil lave, er forskellige affiliate sider (med forskelligt indhold), med .dk domæner, og så bare hostet på en server, for at spare penge. Er det muligt med overstående?

Tak

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)