I samarbejde med Rene fra dribling sendte Karrieredrøm.dk pressemedelsen ud via presswire.dk d. 3/7-08. Derefter stod den på et par timers telefon opkald til de forskellige medier, og det resulterede i at Nordjyke medier lidt senere på dagen ringede til mig for at meddele at de meget gerne ville skrive om vores pionerprojekt. Så nu skal jeg interviewes Mandag kl. 11..
Det er uden tvivl en sejr for mig og min nye portal, at få lidt omtale i lokal avisen. Det er et lille skridt på vejen, men det giver blod på tanden.
I denne anledning vil jeg lige slutte af med at takke for opbakningen fra alle der har vist interesse og alle der har hjulpet. Og naturligvis et håb om forsat opbakning og deltagelse. Og et stort tak til Ronni fra RedWeb. Og sidst men ikke mindst stort tak til Rene fra Dribling som virkelig har været genial at arbejde sammen med - Det sætter jeg pris på..
Der kommer en update og et link til artiklen når vi når så langt..
Danny har selv gjort benarbejdet, idet han med masser af gåpåmod har fulgt mine guidelines i forhold til telefon- og mailkontakt til medierne før og efter udsendelsen af pressemeddelelsen - hvilket er helt nødvendigt for et "nystartet brand".
Nogle gange kan det virke voldsomt unfair, at de store virksomheder meget lettere kommer i pressen, men de er bare partout interessante modsat et ikke kendt "ansigt". Tilgangen til en pressemeddelelse for mig, er derfor også markant anderledes når jeg udsender for Spamfighter i forhold til Danny og Karrieredrøm.dk. Som iværksætter skal man lade sin historie læne sig mod etablerede brands og eksperter, mens vi i Spamfighters tilfælde slår mere direkte på nyhederne skabt af virksomheden selv.
Tillykke til dig Danny - og husk at med den lokale omtale, er du blevet blåstemplet - så interessen næste gang er nemmere at skabe hos de store landsdækkende medier.