Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der har nogle gode forslag til ændringer?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Vi har haft en webshop i et par måneder nu og en en fysisk shop i godt en måned. Vi sælger high end designertøj, og meget af det kan ikke købes andre steder i Danmark. Jeg har mange års succesfuld erfaring med salg af lign. Jeg undre mig noget over at vores fysiske shop sælger meget mere end webshoppen, da den fysiske shop ligge i en provisby. Webshoppen får masser af gratis reklame de "rigtige" steder. Er der nogen der evt. kunne komme med nogle konstruktive forslag til ændringer ect. Ris og ros... på forhånd tak! www.stylepaste.com
Fra København K
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:17

Grunden kunne være at folk ikke "tør" at købe tøjet før de har prøvet det. Du skriver at man ikke kan købe det andre steder i Danmark - altså de har ikke rigtig mulighed for at prøve det inden køb.

Det er bare mit bud for jeres netshop ser ellers fin ud.

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 14:22
Hej, Tak for svar... Nogle af mærkerne har vi eksklusivt, andre sælges hos få andre i DK. Måske du har ret, men så er der jo ikke så meget at stille op :-(
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31

Hej

Jeg har ikke lige gået en helt igennem, jeg har ikke lige så meget tid, men her er lige 4 ting der lige kunne strammes op.

• Købsknappen er gemt hvis man ikke har valgt variant, så det kun er "gem" knappen der er synlig, mega forvirrende og "gem" er ikke lige frem et ord man bruger det er mere "tilføj til favorit", "ønskeliste" osv. men gem det virker ikke.
  • Vælg af varianter og købsknap ligger nogle steder for langt fra hinanden og generelt meget langt nede på siden.
  • På forsiden i skal der være en loader i den der flash applikation, så der ikke bare er et stort tomt område og folk tror de er kommet ind til en tom webshop, det får dem ikke lige just til at tro I er tjekket :)
  • Få lige de der animationer til at være lidt mindre fly-in-power-point-agtige, eksklusive produkter skal præsenteres lidt mere afdæmpet og understated.
  • Placer kurven i toppen så den altid er synlig
  • Ved tryk på køb skal kunden komme over i "din kurv" siden, hvor folk agtigt skal vælge om de vil handle videre eller går til betaling.
  • Sæt noget måling op og salgssporing, så i kan se hvor på siden folk falder fra(evt. google analytic er ok og gratis)

Det var lige hvad jeg havde håber det var noget du kan bruge.

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 14:47
Tak for det gode svar! Vi har besluttet at vi vil sælge flere mellempris varer og skærer i de helt dyre mærker, så måske det også vil kunne gøre shoppen mere populær...
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50
Siden ser flot ud, men jeg må være ærlig at sige, at den også se lidt hjemmelavet ud. Menuernes kanter og alt det der. Når det er sat, så ville jeg helt ude på forsiden have et stort skilt med certificeret e-stempel eller hvad man kan få som net-butik. Så ved folk at de ikke bliver snydt. Derudover ville jeg nok forsøge at lave links på de ting der kører oppe i "udsalgs"-banneret. Det du ser her, er ikke helt så nemt at finde i butikken bagefter...
Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 16:09
ihh hvor fedt med al den feed back! Ha, jeg må også indrømme at vi er gåetpå kompromis med lay out, da vi har ikke har kunne finde nogle til at lave det (bedre) Nu har eg startet et kommende samarbejde med et super tjekket grafisk firma, men mangler bare ( igen igen) en der kan finde ud af at lave det præcist som vi vil ha` det. Er der nogen der kan anbefale en til Dandomain shop?
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42

He he ja, vi er DanDomain eksperter, så vi burde kunne trylle med systemet Big Smile

Se evt. alle vores webshop referencer på vores portefølje: www.wogw.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:39

Kan du sige hvor mange besøgende og salg i har per måned. Eller blot antal salg / besøgende..

Måske har i blot ikke besøgende nok til at skabe en stor omsætning. Hvis 0.5 - 2 % af de besøgende køber noget er det forholdsvist normalt.

Har i fx. 100 besøgende om måneden er det nok svært at klemme mere end 20 salg ud af dem (selvom man naturligvis skal prøve).

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 10:27
Vi har den sidste måned haft 12000 besøgende, hvilket vel er ret meget for en ny shop. Men har kun haft 70 ordre. (de er dog heldigvis ret store). Og det mærkelige er at det er lige omvendt i den fysiske butik, få besøgende men måske 50% køber noget..... Hmmmm....
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)