Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import, eksport og Internationalisering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder iværksættere at komme i gang med import, eksport, international handel i alle afskygninger. Vi har store kompetencer inden for eksportstøtte og eksport garantier og diverse EU støtte ordninger. Vores forcé ligger på markeder hvor man må forudse mere end almindelige udfordringer. Vi undersøger næsten uden beregning om der er muligheder for dit produkt eller service på et pågældende marked. Hvis vi skal gå i dybden så koster det selvfølgelig. Men det er gratis at ringe til os og få en idé om mulighederne for dit produkt.

Giv os et kald!
 
mvh
Eddy Hansen
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Eddy

 

Hvordan går det? Jeg kunne godt tænke mig, at drøfte spørgsmålet om kravene til indvandre, som ønsker dansk statsborgerskab. Jeg tænker ikke så meget på kravene til dansk, som kravene om kendskab til det danske samfund og den danske historie.

 

Hilsen

 

Senior

 

 

Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Eddy !

 

Jeg kan se, at du beskæftiger dig en del med internationale relationer. I denne forbindelse skal jeg henlede din opmærksomhed på vores eksistens, hvis du i dit arbejde måtte møde behov for en konkurrencedygtig transportløsning.

 

Vi er en mindre virksomhed, og beskæftiger os som ''handling agents'', hvilket betyder, at vi går ind som en form for broker mellem kunde og transportør, og finder den optimale løsning til et givent transportbehov.

 

Vi har aftaler med stort set alle betydende transportører på markedet, så helt konkret er vores rolle at skaffe vores kunder den bedste pris og stå for det praktiske arbejde i forbindelse med organiseringen af transporten.

 

Du kan læse mere på vores hjemmeside: www.ship-it.dk ligesom du er meget velkommen til at kontakte mig på 3930 3222 for at høre mere om, hvad vi kan tilbyde.

 

Venlig hilsen

 

Morten Mortensen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)