Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min "pakkeløsning" webshop kan ikke det jeg ønsker!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i længerer tid irriteret mig meget over produktfremvisningen i min webshop og har i et andet indlæg her inde, også fået pointeret af andre, at det ikke er særlig godtSad

Jeg har snakket med en del der leverer "pakkeløsning webshop" men ingen kan det jeg ønsker!

Det jeg ønsker:

Når du vælger f.eks. BILER kommer der f.eks. 10 forskellige biler op. Man skal så kunne klikke ind på den første BIL og fra denne gå direkte ind på den næste bil, uden at skulle klikke tibage i oversigten.

Jeg ved godt, at man kan få skræddersyet en side der kan dette, men det er ikke økonomisk muligt lige nu.

Mit spørgsmål: Er der nogen der kender en pakkeløsning, der kan klare dette efterhånden store problem?

(Min nuværende eshop er fra web-siden.dk)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er forholdsvis sikker på at løsningen fra goldenplanet.dk kan det - i hvert fald hvis man slår muligheden til fra admin.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Janne

Vil det sige, at når man er på den pågældende bil varekort, så kan man se de andre 9 på fra oversigten?

Hvis ja, så har jeg måske en ide, men du er velkommen til lige at kontakte mig, så kan jeg evt. lige kort fremlægge ideen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15

keysersoze: Det er jo PRÆCIS sådan det skal være mht fremvisning af produkterBig Smile Dog skal billederne på det enkelte produkt være en hel del større, sådan at man kan få en ide og produktet, uden at skulle klikke det op i stort.

Henning Wraae: Jeg vil meget gerne høre din ide, så jeg skriver lige en besked.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:22

Janne-SD:
Er der nogen der kender en pakkeløsning, der kan klare dette efterhånden store problem?

Det er intet problem i Shopify - her bestemmer du 100% selv hvordan dit website skal se ud og hvordan der skal navigeres rundt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)