Selvom det kun er en hobby, er der jo ikke noget ved det, hvis det bare er "endnu en side" på internettet, så jeg vil jo gerne have, at den bliver velbesøgt og er lidt interessant for læserne. Derfor har jeg indsamlet statistik siden den startede og jeg har nu tilstrækkeligt materiale til at danne et nogenlunde repræsentativt billede af den typisk besøgende. Jeg vil gerne høre jer eksperter om statistikken tyder på noget godt eller om det ligger under "normalen" ![]() Følgende tror jeg er interessant: Visit length: 55% bliver mindre end 5 sekunder. Dvs. Google og Tilbage-knap. 7 % bliver mellem 5 sekunder og 30 sekunder. 18 % bliver mellem 30 sekunder 5 minutter. 11 % bliver mellem 5 minutter og 20 minutter. 9 % bliver 20 minutter eller mere. Godt eller skidt? Returning visits: Kun 5% kommer igen. Godt eller skidt? Håber at lære noget ![]() |
Nysgerrighedsspørgsmål
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Ejer, Contimist. Konverteringsoptimering og webanalyse.
Hvis kun 5 % vender tilbage er det skidt. Der kan jo være mange grunde til at kun 5 % vender tilbage, og hvis du er tilfreds med at fange 5 %, så er det jo godt nok. Men hvis du havde håbet på, at flere skulle komme tilbage, så må du nok i det kreative hjørne. Held og lykke med det. Morten |
Jeg havde faktisk ikke gjort mig nogen forhåbninger mht. returning visits. Men nu hvor jeg alligevel har 5 %, kunne det være interessant at høre, om det er normalt for en side med ugentlig opdateringsfrekvens, der ikke indeholder andet end information om et enkelt emne |
|
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)