Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Referencer på Ztrong hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sommer AminoerCool

Min virksomhed er 3 måneder og mine referencer er efterspurgte.
Jeg er ved at spørge om accept hos dem jeg ønsker at fremhæve på min hjemmeside www.ztrong.dk
Jeg forestiller mig et pub up billed qva mit koncept på hjemmesiden.

Men hvordan opstilles referencer så de fremgår mest overskueligt for læserenWink

Kan dette eks. være en god ide, eller har I bedre ideer/forslag?

Kategori (Coach) Navn Virksomhed og evt web adresse

Kategori (Mentor) Navn Virksomhed og evt. web adresse

God sommer til alle

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:59

Jeg ville helt klart opstille referencer som nogle case-beskrivelser. Ikke en opremsning, som du lægger op til, men nogle få udvalgte historier, hvor du eller kunden beskriver, hvad du har gjort for dem. Undervejs i case-beskrivelsen/kundeudsagnet sørger du for at linke til hjemmesiden for den virksomhed, du har hjulpet.

Så bør intelligente læsere godt selv kunne finde ud af at kontakte dine kunder, hvis de vil høre mere. (Hvis du vil være helt sikker, kan du evt. skrive noget om, at man kan få flere referencer eller kontaktinfo på referencerne ved at henvende sig til dig.)

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 10:01

Jeg synes en opremsning af virksomhedsnavne er ret ligegyldig. Det fortæller kun at der er gang i forretningen. Hvis du derimod skriver 2-5-10 linier om hvad hver reference har fået, giver det en rigtig god idé omkring hvad du sælger samt hvordan det "leveres". Det giver langt større værdi til dine læsere.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 10:17

Tak for Jeres råd - den vinkel havde jeg slet ikke med i mine overvejelser.

Dejligt med Amino bistand i en ruf - god sommerWink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30

Hej Maibritt

Det er jo meget forskelligt hvordan vi hver især opfatter det skrevne.

Jeg blev i tidernes morgen (for lidt sidenWink) anbefalet at skrive virksomhedsnavn ved kundens navn, da det for mange skulle virke mere troværdigt......

ja det var så lige en lille vinkel herfra - også god sommer til digParadise

Kh

Sanne

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:39

Hej Sanne,

Det er da ikke som sådan i modstrid med, hvad Maibritt bliver rådet til.

Hendes første forslag lignede en ren opremsning, hvorefter hun blev foreslået at have cases/kundeudsagn, som du f.eks. har på din side?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58

Hej Frank

Det var nu bare Benny´s udtalelse: "Jeg synes en opremsning af virksomhedsnavne er ret ligegyldig", som jeg faldt over. Så kom jeg i tanke om hvad jeg var blevet anbefalet og sendte mit svar på det og tænkte at Maibritt kunne få en anden vinkel på hvordan andre tænker - det var såmænd det der var i det fra min sideSmile

Solskinshilsner

Sanne

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 11:14

Yepper, det skrevne ord kan virkelig fortolkes i alle retninger. Nu mener jeg fx at en opremsning af personnavne uden tilknytning til virksomhedsnavne er ret ligegyldig. Jeg synes også en en opremsning af virksomhedsnavne med personnavne er ret ligegyldig.

Men skriver man 2-5-10 linier om en person i en virksomhed i en by i et land som reference er det langt mere spændende læsning end lister. Vi er nok alle solskinsenige.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)